Projects funded by the NCN


Information on the principal investigator and host institution

Information of the project and the call

Keywords

Equipment

Delete all

Search results

12 projects found matching your search criteria :

  1. Nostalgia in brand management

    Call: OPUS 9 , Panel: HS4

    Principal investigator: dr hab. Magdalena Grębosz-Krawczyk

    Politechnika Łódzka, Wydział Zarządzania i Inżynierii Produkcji

  2. Young consumers' attitudes and behaviour towards sustainable and healthy eating

    Call: HARMONIA 5 , Panel: HS4

    Principal investigator: dr Zuzanna Lecluyse-Pieniak

    Instytut Badań Konsumenckich i Sensorycznych spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

  3. Improvement capability of organization, which is moderately error sensitive

    Call: OPUS 4 , Panel: HS4

    Principal investigator: dr hab. Jan Myszewski

    Akademia Leona Koźmińskiego

  4. The impact of Japanese national culture to the change of attitudes, perceptions, motivations and characteristics of Poli...

    Call: SONATA 4 , Panel: HS4

    Principal investigator: dr Marek Krasiński

    Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu, Wydział Zarządzania, Informatyki i Finansów

  5. Strategic management of key Positive Organizational Potential areas - conditions, methods and models recommended for com...

    Call: OPUS 1 , Panel: HS4

    Principal investigator: prof. Marek Stankiewicz

    UNIWERSYTET MIKOŁAJA KOPERNIKA W TORUNIU

  6. The model of cohesiveness of managerial attitudes and goals with enterprises' strategies. Behavioural strategies

    Call: SONATA 3 , Panel: HS4

    Principal investigator: dr hab. Katarzyna Piórkowska

    Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu, Wydział Zarządzania, Informatyki i Finansów

  7. Preferences and willingness to pay for use and non-use values of artificial reefs in Poland considering distance decay, ...

    Call: PRELUDIUM 22 , Panel: HS4

    Principal investigator: Albert Mensah Kusi

    Uniwersytet Warszawski, Wydział Nauk Ekonomicznych

  8. The role of institutions for health, attitudes and behaviours in later life

    Call: OPUS 17 , Panel: HS4

    Principal investigator: dr Anna Nicińska

    Uniwersytet Warszawski, Wydział Nauk Ekonomicznych

  9. The role of food labeling in building consumers' awareness for reducing food waste

    Call: OPUS 14 , Panel: HS4

    Principal investigator: dr hab. Urszula Samotyja

    Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu, Instytut Nauk o Jakości

  10. Quality Turn? The role and meaning of new attitudes of consumers and producers based on the example of alternative food ...

    Call: SONATA 13 , Panel: HS6

    Principal investigator: dr Wojciech Goszczyński

    Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu, Wydział Filozofii i Nauk Społecznych

  11. Analysis of factors influencing believes, attitudes and support level for solutions reducing negative effect of Anthropo...

    Call: PRELUDIUM 13 , Panel: HS4

    Principal investigator: Zbigniew Bohdanowicz

    Uniwersytet Warszawski, Wydział Nauk Ekonomicznych

  12. Consumers towards a concept of shared certification trade mark of Polish family enterprises

    Call: OPUS 11 , Panel: HS4

    Principal investigator: dr hab. Anna Nikodemska-Wołowik

    Uniwersytet Gdański, Wydział Ekonomiczny