Projects funded by the NCN


Information on the principal investigator and host institution

Information of the project and the call

Keywords

Equipment

Delete all

Search results

7 projects found matching your search criteria :

  1. Identity of Intelligent Agents in Business Relationships

    Call: PRELUDIUM 17 , Panel: HS4

    Principal investigator: Mateusz Tomasz Kot

    Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu, Instytut Marketingu

  2. Integration and transfer of knowledge from research and science organisations to business

    Call: OPUS 1 , Panel: HS4

    Principal investigator: dr hab. Dariusz Michał Trzmielak

    Uniwersytet Łódzki, Wydział Zarządzania

  3. Female entrepreneurship: A model of relationships between business-family interface and firm performance.

    Call: OPUS 14 , Panel: HS4

    Principal investigator: prof. Eugeniusz Kąciak

    Akademia Leona Koźmińskiego

  4. Managing power in asymmetrical buyer-seller relationships on business-to-business market

    Call: OPUS 13 , Panel: HS4

    Principal investigator: prof. Maciej Mitręga

    Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach, Wydział Informatyki i Komunikacji

  5. Relationships and mechanisms of interaction between the financial sector and the real economy in instable economic condi...

    Call: OPUS 13 , Panel: HS4

    Principal investigator: dr hab. Małgorzata Elżbieta Pawłowska

    Szkoła Główna Handlowa w Warszawie, Kolegium Ekonomiczno-Społeczne

  6. Interactive marketing based on the on-line social networks mining

    Call: OPUS 1 , Panel: HS4

    Principal investigator: dr hab. Jerzy Surma

    Szkoła Główna Handlowa w Warszawie

  7. The impact of alignment of business-to-business relations.

    Call: OPUS 1 , Panel: HS4

    Principal investigator: dr Grzegorz Leszczyński

    Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu, Wydział Zarządzania