Projekty finansowane przez NCN


Dane kierownika projektu i jednostki realizującej

Szczegółowe informacje o projekcie i konkursie

Słowa kluczowe

Aparatura

Wyczyść formularz

Od zakupu do szumu: Analiza źródeł, mechanizmów i skutków pozakupowej ekspozycji konsumentów na marketing szeptany w Internecie.

2024/55/B/HS4/00199

Słowa kluczowe:

zachowania konsumenckie marketing szeptany eWOM marketing internetowy badania eksperymentalne neuromarketing biometria

Deskryptory:

  • HS4_08: Ekonomia behawioralna, konsumpcja i zachowania konsumentów, marketing

Panel:

HS4 - Jednostka, instytucje, rynki: ekonomia, finanse, zarządzanie, demografia

Jednostka realizująca:

Uniwersytet Warszawski

woj. mazowieckie

Inne projekty tej jednostki 

Kierownik projektu (z jednostki realizującej):

dr hab. Agnieszka Kacprzak 

Liczba wykonawców projektu: 6

Konkurs: OPUS 28 - ogłoszony 2024-09-16

Przyznana kwota: 299 662 PLN

Rozpoczęcie projektu: 2025-06-01

Zakończenie projektu: 2027-06-24

Planowany czas trwania projektu: 24 miesięcy (z wniosku)

Status projektu: Projekt w realizacji

Opis Projektu

Pobierz opis projektu w formacie .pdf

Uwaga - opisy projektów zostały sporządzone przez samych autorów wniosków i w niezmienionej formie umieszczone w systemie.