Projekty finansowane przez NCN


Dane kierownika projektu i jednostki realizującej

Szczegółowe informacje o projekcie i konkursie

Słowa kluczowe

Aparatura

Wyczyść formularz

Preferencje i zachęty a efektywny rozwój kapitału ludzkiego: podejście ekonomiczne i neuropsychologiczne

2021/42/E/HS4/00305

Słowa kluczowe:

kompetencje preferencje DCE zachęty

Deskryptory:

  • HS4_008: Ekonomia behawioralna, konsumpcja i zachowania konsumentów, marketing
  • HS6_004: Psychologia rozwoju, rodziny, wychowania i edukacji
  • HS6_011: Pedagogika edukacji (szkolna, szkoły wyższej) i dydaktyka

Panel:

HS4 - Jednostka, instytucje, rynki: ekonomia, finanse, zarządzanie, demografia

Jednostka realizująca:

Uniwersytet Warszawski, Wydział Nauk Ekonomicznych

woj. mazowieckie

Inne projekty tej jednostki 

Kierownik projektu (z jednostki realizującej):

dr Tomasz Janusz Gajderowicz 

Liczba wykonawców projektu: 6

Konkurs: SONATA BIS 11 - ogłoszony 2021-06-15

Przyznana kwota: 1 324 516 PLN

Rozpoczęcie projektu: 2022-06-01

Zakończenie projektu: 2027-05-31

Planowany czas trwania projektu: 60 miesięcy (z wniosku)

Status projektu: Projekt w realizacji

Opis Projektu

Pobierz opis projektu w formacie .pdf

Uwaga - opisy projektów zostały sporządzone przez samych autorów wniosków i w niezmienionej formie umieszczone w systemie.

Dane z raportu końcowego/rocznego

  • Publikacje w czasopismach (5)
  1. Is students' Teamwork a Dreamwork? A New DCE-based Multidimensional Approach to Preferences Towards Group Work
    Autorzy:
    Tomasz Gajderowicz, Maciej Jakubowski, Sylwia Wrona & Ghadah Alkhadim
    Czasopismo:
    Humanities and Social Sciences Communications (rok: 2023, tom: 10, strony: 45670), Wydawca: Springer Nature
    Status:
    Opublikowana
    Doi:
    10.1057/s41599-023-01641-x - link do publikacji
  2. Global learning loss in student achievement: First estimates using comparable reading scores
    Autorzy:
    Maciej Jakubowski, Tomasz Gajderowicz, Harry Anthony Patrinos
    Czasopismo:
    Economics Letters (rok: 2023, tom: 232, strony: 111313), Wydawca: Elsevier
    Status:
    Opublikowana
    Doi:
    10.1016/j.econlet.2023.111313 - link do publikacji
  3. COVID-19, school closures, and student learning outcomes. New global evidence from PISA
    Autorzy:
    Maciej Jakubowski, Tomasz Gajderowicz, Harry Anthony Patrinos
    Czasopismo:
    npj science of learning (rok: 2025, tom: 10, strony: 45663), Wydawca: Springer Nature
    Status:
    Opublikowana
    Doi:
    10.1038/s41539-025-00297-3 - link do publikacji
  4. Is students' Teamwork a Dreamwork? A New DCE-based Multidimensional Approach to Preferences Towards Group Work
    Autorzy:
    Tomasz Gajderowicz, Maciej Jakubowski, Sylwia Wrona & Ghadah Alkhadim
    Czasopismo:
    Humanities and Social Sciences Communications (rok: 2023, tom: 10, strony: 45670), Wydawca: Springer Nature
    Status:
    Opublikowana
    Doi:
    10.1057/s41599-023-01641-x - link do publikacji
  5. How to keep teachers in a profession in times of budget shortages?
    Autorzy:
    Sylwia Wrona, Tomasz Gajderowicz, Maciej Jakubowski
    Czasopismo:
    European Journal of Teacher Education (rok: 2025, tom: 48, strony: 178–199), Wydawca: Taylor&Francis
    Status:
    Opublikowana
    Doi:
    10.1080/02619768.2025.2454635 - link do publikacji