Projekty finansowane przez NCN


Dane kierownika projektu i jednostki realizującej

Szczegółowe informacje o projekcie i konkursie

Słowa kluczowe

Aparatura

Wyczyść formularz

Im trudniej tym lepiej? Jak różne strategie uczenia się oddziałują na siebie

2021/41/N/HS6/02493

Słowa kluczowe:

uczenie się zgadywanie pożądane trudności uczenie się z odstępami w czasie zmienność kodowania pytania z wiedzy ogólnej

Deskryptory:

  • HS6_1: Psychologia ogólna (w tym: procesów poznawczych, emocji, motywacji, osobowości, różnic indywidualnych), psychologia eksperymentalna, psycholingwistyka

Panel:

HS6 - Człowiek i życie społeczne: psychologia, pedagogika, socjologia

Jednostka realizująca:

Uniwersytet SWPS

woj.

Inne projekty tej jednostki 

Kierownik projektu (z jednostki realizującej):

Ewa Maria Butowska-Buczyńska 

Liczba wykonawców projektu: 2

Konkurs: PRELUDIUM 20 - ogłoszony 2021-03-15

Przyznana kwota: 104 920 PLN

Rozpoczęcie projektu: 2022-01-13

Zakończenie projektu: 2024-01-12

Planowany czas trwania projektu: 24 miesięcy (z wniosku)

Status projektu: Projekt rozliczony

Opis Projektu

Pobierz opis projektu w formacie .pdf

Uwaga - opisy projektów zostały sporządzone przez samych autorów wniosków i w niezmienionej formie umieszczone w systemie.

Dane z raportu końcowego/rocznego

  • Publikacje w czasopismach (1)
  1. Errorful learning of trivia questions and answers: The role of study time
    Autorzy:
    Ewa Butowska-Buczyńska, Maciej Hanczakowski, & Katarzyna Zawadzka
    Czasopismo:
    Memory & Cognition (rok: 2024, tom: n/a, strony: n/a), Wydawca: Springer
    Status:
    Przyjęta do publikacji