Projekty finansowane przez NCN


Dane kierownika projektu i jednostki realizującej

Szczegółowe informacje o projekcie i konkursie

Słowa kluczowe

Aparatura

Wyczyść formularz

Wpływ kontaktu z poezją na twórcze myślenie

2016/21/N/HS6/02868

Słowa kluczowe:

poezja twórczość metafora myślenie dywergencyjne

Deskryptory:

  • HS6_1: Psychologia ogólna (w tym: procesów poznawczych, emocji, motywacji, osobowości, różnic indywidualnych), psychologia eksperymentalna, psycholingwistyka

Panel:

HS6 - Człowiek i życie społeczne: psychologia, pedagogika, socjologia

Jednostka realizująca:

SWPS Uniwersytet Humanistycznospołeczny w Warszawie, Wydział Zamiejscowy w Sopocie

woj. mazowieckie

Inne projekty tej jednostki 

Kierownik projektu (z jednostki realizującej):

Małgorzata Osowiecka 

Liczba wykonawców projektu: 2

Konkurs: PRELUDIUM 11 - ogłoszony 2016-03-15

Przyznana kwota: 122 544 PLN

Rozpoczęcie projektu: 2017-03-09

Zakończenie projektu: 2021-03-08

Planowany czas trwania projektu: 48 miesięcy (z wniosku)

Status projektu: Projekt rozliczony

Opis Projektu

Pobierz opis projektu w formacie .pdf

Uwaga - opisy projektów zostały sporządzone przez samych autorów wniosków i w niezmienionej formie umieszczone w systemie.

Zakupiona aparatura

  1. Skaner kolorowy lub urządzenie wielofunkcyjne ze skanerem. Za kwotę 1 000 PLN
  2. Komputer (laptop) z niezbędnym oprogramowaniem. Za kwotę 5 000 PLN

Dane z raportu końcowego/rocznego

  • Publikacje w czasopismach (1)
  1. Let's Read a Poem! What Type of Poetry Boosts Creativity?
    Autorzy:
    Osowiecka, M., & Kolanczyk, A.
    Czasopismo:
    Frontiers in Psychology (rok: 2018, tom: 9, strony: 45303), Wydawca: Frontiers
    Status:
    Opublikowana
    Doi:
    10.3389/fpsyg.2018.01781 - link do publikacji