Projekty finansowane przez NCN


Dane kierownika projektu i jednostki realizującej

Szczegółowe informacje o projekcie i konkursie

Słowa kluczowe

Aparatura

Wyczyść formularz

Sensy i znaczenia nadawane przez adolescentów ich doświadczeniom bycia w związkach uczuciowych

2016/20/T/HS6/00461

Słowa kluczowe:

Deskryptory:

  • HS6_8: Pedagogika ogólna, porównawcza i kultury

Panel:

HS6 - Człowiek i życie społeczne: psychologia, pedagogika, socjologia

Jednostka realizująca:

Uniwersytet Kazimierza Wielkiego, Wydział Pedagogiki i Psychologii

woj. kujawsko-pomorskie

Inne projekty tej jednostki 

Kierownik projektu (z jednostki realizującej):

Kamila Kacprzak 

Liczba wykonawców projektu: 2

Konkurs: ETIUDA 4 - ogłoszony 2015-12-15

Przyznana kwota: 82 308 PLN

Rozpoczęcie projektu: 2016-10-01

Zakończenie projektu: 2017-09-30

Planowany czas trwania projektu: 12 miesięcy (z wniosku)

Status projektu: Projekt rozliczony

Opis Projektu

Pobierz opis projektu w formacie .pdf

Uwaga - opisy projektów zostały sporządzone przez samych autorów wniosków i w niezmienionej formie umieszczone w systemie.

Dane z raportu końcowego/rocznego

  • Publikacje w czasopismach (3)
  • Publikacje książkowe (1)
  1. Adolescents' experiences of being in a romantic relationship—an example of using Interpretative Phenomenological Analysis (IPA) to analyse data in pedagogical study
    Autorzy:
    Kacprzak Kamila
    Czasopismo:
    Journal of Gender and Power (rok: 2017, tom: 7, strony: 109-129), Wydawca: Uniwersytet Adama Mickiewicza w Poznaniu
    Status:
    Opublikowana
  2. From bad through good to excellent Interpretative Phenomenological Analysis (IPA) studies – presenting set of criteria to evaluate IPA papers and to provide high-quality future research
    Autorzy:
    Kacprzak Kamila
    Czasopismo:
    Journal of Education Culture and Society (rok: 2017, tom: 7, strony: 53-68), Wydawca: Fundacja Pro Scientia Publica
    Status:
    Opublikowana
    Doi:
    10.15503/jecs20172.53.68 - link do publikacji
  3. Interpretacyjna analiza fenomenologiczna. Charakterystyka podejścia i możliwości zastosowania w pedagogice/andragogice
    Autorzy:
    Kacprzak Kamila
    Czasopismo:
    Rocznik Andragogiczny (rok: 2016, tom: 23, strony: 283-309), Wydawca: Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu
    Status:
    Opublikowana
    Doi:
    10.12775/RA.2016.015 - link do publikacji
  1. -
    Autorzy:
    Kamila Kacprzak-Wachniew
    Książka:
    Sensy i znaczenia nadawane przez adolescentki ich doświadczeniom bycia w związkach uczuciowych (rok: 2020, tom: -, strony: 289), Wydawca: Kamila Kacprzak-Wachniew
    Status:
    Opublikowana