Projekty finansowane przez NCN


Dane kierownika projektu i jednostki realizującej

Szczegółowe informacje o projekcie i konkursie

Słowa kluczowe

Aparatura

Wyczyść formularz

Dynamiczne zdolności marketingowe jako czynnik przewagi przedsiębiorstw produkcyjnych

2015/19/B/HS4/01699

Słowa kluczowe:

marketing dynamiczne zdolności przewaga konkurencyjna przedsiębiorstwa produkcyjne

Deskryptory:

  • HS4_9: Zarządzanie organizacjami, zarządzanie strategiczne, koncepcje i metody zarządzania, logistyka
  • HS4_8: Ekonomia behawioralna, konsumpcja i zachowania konsumentów, marketing

Panel:

HS4 - Jednostka, instytucje, rynki: ekonomia, finanse, zarządzanie, demografia

Jednostka realizująca:

Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach, Wydział Informatyki i Komunikacji

woj. śląskie

Inne projekty tej jednostki 

Kierownik projektu (z jednostki realizującej):

dr hab. Maciej Mitręga 

Liczba wykonawców projektu: 5

Konkurs: OPUS 10 - ogłoszony 2015-09-15

Przyznana kwota: 210 400 PLN

Rozpoczęcie projektu: 2016-07-01

Zakończenie projektu: 2019-07-10

Planowany czas trwania projektu: 36 miesięcy (z wniosku)

Status projektu: Projekt rozliczony

Opis Projektu

Pobierz opis projektu w formacie .pdf

Uwaga - opisy projektów zostały sporządzone przez samych autorów wniosków i w niezmienionej formie umieszczone w systemie.

Zakupiona aparatura

  1. Laptop. Za kwotę 3 700 PLN

Dane z raportu końcowego/rocznego

  • Publikacje w czasopismach (6)
  • Publikacje książkowe (1)
  1. Dynamiczne zdolności na poziomie personalnym – kontekst środowiska akademickiego
    Autorzy:
    Mitręga Maciej
    Czasopismo:
    HANDEL WEWNĘTRZNY (rok: 2017, tom: 6, strony: 236-243), Wydawca: Instytut Badań Rynku, Konsumpcji i Koniunktur
    Status:
    Opublikowana
  2. Is partner knowledge equally important for businesses from post-communist countries?–comparative study of Polish and Slovenian companies
    Autorzy:
    Mitręga, M., Spáčil, V., & Pfajfar, G.
    Czasopismo:
    Journal of East European Management Studies (rok: 2019, tom: 24, strony: 155-177), Wydawca: Nomos
    Status:
    Opublikowana
    Doi:
    10.5771/0949-6181-2019-1-155 - link do publikacji
  3. Co-Creating Value in Post-Communists Contexts
    Autorzy:
    Maciej Mitręga, Vojtech Spacil, Gregor Pfajfar
    Czasopismo:
    Journal of Services Marketing (rok: 2021, tom: not known yet, strony: 45306), Wydawca: Emerald
    Status:
    Przyjęta do publikacji
  4. Improving power position with regard to non-mediated power sources–the supplier's perspective
    Autorzy:
    Dariusz Siemieniako, Maciej Mitręga
    Czasopismo:
    Industrial Marketing Management (rok: 2018, tom: 70, strony: 90-100), Wydawca: Elsevier
    Status:
    Opublikowana
    Doi:
    10.1016/j.indmarman.2017.08.013 - link do publikacji
  5. Dynamiczne zdolności-wzloty i upadki paradygmatu strategii
    Autorzy:
    Mitręga Maciej
    Czasopismo:
    Studia i Prace WNEiZ US (rok: 2017, tom: 2, strony: 55-64), Wydawca: Uniwersytet Szczeciński
    Status:
    Opublikowana
  6. Improving power position with regard to non-mediated power sources–The supplier's perspective
    Autorzy:
    Siemieniako, Dariusz; Mitręga, Maciej
    Czasopismo:
    Industrial Marketing Management , Wydawca: Elsevier
    Status:
    Przyjęta do publikacji
    Doi:
    10.1016/j.indmarman.2017.08.013 - link do publikacji
  1. Nie dotyczy
    Autorzy:
    Maciej Mitręga
    Książka:
    Dynamiczne zdolności marketingowe organizacji Koncepcja i wybrane obszary zastosowań (rok: 2018, ), Wydawca: Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
    Status:
    Opublikowana