Projekty finansowane przez NCN


Dane kierownika projektu i jednostki realizującej

Szczegółowe informacje o projekcie i konkursie

Słowa kluczowe

Aparatura

Wyczyść formularz

Wpływ nowoczesnych instrumentów komunikacji marketingowej na efektywność działalności przedsiębiorstw na rynku międzynarodowym

2015/17/B/HS4/00309

Słowa kluczowe:

nowoczesne narzędzia komunikacji marketingowej rynki zagraniczne przedsiębiorstwa międzynarodowe

Deskryptory:

  • HS4_8: Ekonomia behawioralna, konsumpcja i zachowania konsumentów, marketing
  • HS4_13: Ekonomia międzynarodowa

Panel:

HS4 - Jednostka, instytucje, rynki: ekonomia, finanse, zarządzanie, demografia

Jednostka realizująca:

Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu, Wydział Gospodarki Międzynarodowej

woj. wielkopolskie

Inne projekty tej jednostki 

Kierownik projektu (z jednostki realizującej):

dr hab. Małgorzata Bartosik-Purgat 

Liczba wykonawców projektu: 4

Konkurs: OPUS 9 - ogłoszony 2015-03-16

Przyznana kwota: 177 600 PLN

Rozpoczęcie projektu: 2016-01-01

Zakończenie projektu: 2020-01-17

Planowany czas trwania projektu: 48 miesięcy (z wniosku)

Status projektu: Projekt rozliczony

Opis Projektu

Pobierz opis projektu w formacie .pdf

Uwaga - opisy projektów zostały sporządzone przez samych autorów wniosków i w niezmienionej formie umieszczone w systemie.

Dane z raportu końcowego/rocznego

  • Publikacje w czasopismach (13)
  • Publikacje książkowe (7)
  1. Big Data Analysis as a Source of Companies' Competitive Advantage: A Review
    Autorzy:
    Małgorzata Bartosik-Purgat, Milena Ratajczak-Mrozek
    Czasopismo:
    Entrepreneurial Business and Economics Review,, 197-215. (rok: 2018, tom: 6(4), strony: 197-215), Wydawca: Cracow University of Economics
    Status:
    Opublikowana
    Doi:
    10.15678/EBER.2018.060411 - link do publikacji
  2. Digital Nomads – Entrepreneurship or New Lifestyle?
    Autorzy:
    Małgorzata Bartosik-Purgat
    Czasopismo:
    PRZEDSIĘBIORCZOŚĆ I ZARZĄDZANIE (rok: 2018, tom: XIX, 2, I, strony: 259-266), Wydawca: Wydawnictwo SAN | ISSN 2543-8190
    Status:
    Opublikowana
  3. International Contexts of Social Media and e-WoM Communication in the Customer Decision-Making Process
    Autorzy:
    Małgorzata Bartosik-Purgat
    Czasopismo:
    Journal of Management and Business Administration. Central Europe (rok: 2018, tom: Vol. 26, No. 2, strony: 16-33), Wydawca: Koźmiński University
    Status:
    Opublikowana
    Doi:
    10.7206/jmba.ce.2450-7814.226 - link do publikacji
  4. International aspects and challenges of digital transformation - B2B (Industry 4.0) and C2B (Social media) perspectives
    Autorzy:
    Marta Gotz, Małgorzata Bartosik-Purgat, Barbara Jankowska
    Czasopismo:
    Gospodarka Narodowa (rok: 2018, tom: 1(293), strony: 87-102), Wydawca: SGH
    Status:
    Opublikowana
  5. Cross-cultural Business-to-business Communication – The Experiences of Polish Companies with the Chinese and Americans
    Autorzy:
    Małgorzata Bartosik-Purgat
    Czasopismo:
    Communication and Critical/Cultural Studies , Wydawca: Routledge
    Status:
    Złożona
  6. Social networking Sites as a Channel for delivering information about durable products and its impact on purchasing decisions
    Autorzy:
    Małgorzata Bartosik-Purgat
    Czasopismo:
    Acta Sci. Pol. Oeconomia (rok: 2018, tom: 17(1), strony: 45423), Wydawca: Wydawnictwo SGGW
    Status:
    Opublikowana
    Doi:
    0.22630/ASPE.2018.17.1.1 - link do publikacji
  7. The usage of new media tools in prosumer activities – a corporate perspective
    Autorzy:
    Małgorzata Bartosik-Purgat, Joanna Bednarz
    Czasopismo:
    Technology Analysis & Strategic Management (rok: 2020, tom: ahead of print, strony: ahead of print), Wydawca: Taylor & Francis
    Status:
    Opublikowana
    Doi:
    10.1080/09537325.2020.1820475 - link do publikacji
  8. Digital Marketing Communication from the Perspective of Individual Consumers: A Cross-Country Comparison
    Autorzy:
    Małgorzata Bartosik-Purgat
    Czasopismo:
    Entrepreneurial Business and Economics Review (rok: 2019, tom: Vol 7 No. 3, strony: 205-220), Wydawca: Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie
    Status:
    Opublikowana
    Doi:
    10.15678/EBER.2019.070311 - link do publikacji
  9. Exploiting e-commerce trends for international market expansion: the perspective of Polish fashion firms
    Autorzy:
    Małgorzata Bartosik-Purgat, Barbara Jankowska
    Czasopismo:
    European Journal of International Management (rok: 2020, tom: Vol.14, No.6, strony: 1049-1069), Wydawca: InderScience Enterprises Ltd.
    Status:
    Opublikowana
    Doi:
    10.1504/EJIM.2020.10019859 - link do publikacji
  10. External factors of new media usage in personal communication across countries
    Autorzy:
    Małgorzata Bartosik-Purgat
    Czasopismo:
    International Journal of Emerging Markets (rok: 2020, tom: ahead of print, strony: ahead of print), Wydawca: Emerald Publ.
    Status:
    Opublikowana
    Doi:
    10.1108/IJOEM-10-2019-0865 - link do publikacji
  11. The degree of internationalization and the use of social media in marketing communication – the case of SMEs in Poland
    Autorzy:
    Małgorzata Bartosik-Purgat, Barbara Jankowska
    Czasopismo:
    International Journal of E-Services and Mobile Applications (rok: 2019, tom: Vol. 10 No.3, strony: 45309), Wydawca: IGI Global Publishing
    Status:
    Opublikowana
    Doi:
    10.4018/IJESMA.2019070101 - link do publikacji
  12. M‑communication in Product Information Exchange – an International Comparison
    Autorzy:
    Małgorzata Bartosik-Purgat
    Czasopismo:
    Folie Oeconomica. Acta Universitatis Lodziensis (rok: 2018, tom: 2(334), strony: 97-113), Wydawca: Uniwersytet Łódzki
    Status:
    Opublikowana
    Doi:
    10.18778/0208-6018.334.07 - link do publikacji
  13. The Use of Social Networking Sites in Job Related Activities: A Cross-cultural Comparison
    Autorzy:
    Małgorzata Bartosik-Purgat; Barbara Jankowska
    Czasopismo:
    Entrepreneurial Business and Economics Review (rok: 2017, tom: 5(2), strony: 177-192), Wydawca: Uniwersytet EKonomiczny w Krakowie
    Status:
    Opublikowana
    Doi:
    10.15678/EBER.2017.050210 - link do publikacji
  1. Nowe media w komunikacji marketingowej przedsiębiorstw na rynku międzynarodowym
    Autorzy:
    Małgorzata Bartosik-Purgat
    Książka:
    Nowe media w komunikacji marketingowej przedsiębiorstw na rynku międzynarodowym (rok: 2019, tom: 1, strony: 1-367), Wydawca: WN PWN
    Status:
    Opublikowana
  2. Understanding consumer perceived value in augmented reality – implications for marketing activities
    Autorzy:
    Małgorzata Bartosik-Purgat, Milena Ratajczak-Mrozek
    Książka:
    Competition, Strategy, and Innovation: The Impact of Trends in Business and the Consumer World , Wydawca: Routledge
    Status:
    Złożona
  3. Identyfikacja kraju pochodzenia produktu na rynku polskim – znaczenie nowych technologii
    Autorzy:
    Katarzyna Wysocka, Małgorzata Bartosik-Purgat
    Książka:
    Marketing przyszłości. Trendy, strategie instrumenty (rok: 2020, tom: 1, strony: 51-60), Wydawca: Wyd. Uniwersytetu Szczecińskiego
    Status:
    Opublikowana
  4. New media in the marketing communication of enterprises in the international market
    Autorzy:
    Małgorzata Bartosik-Purgat
    Książka:
    New media in the marketing communication of enterprises in the international market (rok: 2019, tom: 1, strony: 1-349), Wydawca: WN PWN
    Status:
    Opublikowana
  5. Rola otooczenia i jego wpływ na wykorzystanie mediów społecznościowych w komunikacji marketingowej na rynkach zagranicznych
    Autorzy:
    Małgorzata Bartosik-Purgat
    Książka:
    Handel i finanse międzynarodowe w świetle wyzwań XXI wieku (rok: 2018, tom: 1, strony: 259-269), Wydawca: CeDeWu
    Status:
    Opublikowana
  6. Znaczenie nowych mediów i komunikacji marketingowej w zarządzaniu międzynarodowym
    Autorzy:
    Małgorzata Bartosik-Purgat, Agata Linkiewicz, Agnieszka Kaczmarek
    Książka:
    Zarządzanie międzynarodowe z perspektywy polskich przedsiębiorstw (rok: 2018, tom: 1, strony: 196-222), Wydawca: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne
    Status:
    Opublikowana
  7. The effects of social media tools' usage in international marketing communication – corporation perspective
    Autorzy:
    Małgorzata Bartosik-Purgat, Michał Staszków, Michał Lemański
    Książka:
    Competition, Strategy, and Innovation: The Impact of Trends in Business and the Consumer World , Wydawca: Routledge
    Status:
    Złożona