Projekty finansowane przez NCN


Dane kierownika projektu i jednostki realizującej

Szczegółowe informacje o projekcie i konkursie

Słowa kluczowe

Aparatura

Wyczyść formularz

Koncepcja Customer Engagement w zarządzaniu relacjami przedsiębiorstwa z klientem. Modele teoretyczny i pomiarowy

2014/13/B/HS4/01614

Słowa kluczowe:

prosumpcja współtworzenie wartości dla klienta wartość klientów zarządzanie relacjami

Deskryptory:

  • HS4_7: Ekonomia behawioralna, konsumpcja i zachowania konsumentów, marketing

Panel:

HS4 - Jednostka, instytucje, rynki: ekonomia, finanse, zarządzanie, demografia

Jednostka realizująca:

Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach, Wydział Zarządzania

woj. śląskie

Inne projekty tej jednostki 

Kierownik projektu (z jednostki realizującej):

dr hab. Katarzyna Żyminkowska 

Liczba wykonawców projektu: 7

Konkurs: OPUS 7 - ogłoszony 2014-03-17

Przyznana kwota: 449 891 PLN

Rozpoczęcie projektu: 2015-01-01

Zakończenie projektu: 2019-07-25

Planowany czas trwania projektu: 54 miesięcy (z wniosku)

Status projektu: Projekt rozliczony

Dane z raportu końcowego/rocznego

  • Publikacje w czasopismach (19)
  • Teksty w publikacjach pokonferencyjnych (5)
  • Publikacje książkowe (7)
  1. Formy customer engagement na rynku usług turystycznych
    Autorzy:
    Żyminkowska Katarzyna, Lorenc Dorota
    Czasopismo:
    Marketing i Rynek (rok: 2017, tom: nr 7, strony: 828-842), Wydawca: PWE
    Status:
    Opublikowana
  2. Hedonic and Utilitarian Drivers of Customer Engagement
    Autorzy:
    Żyminkowska Katarzyna
    Czasopismo:
    Central European Business Review (rok: 2018, tom: 7(4), strony: 15-33), Wydawca: University of Economics, Prague
    Status:
    Opublikowana
  3. Zastosowanie koncepcji customer engagement w branży odzieżowej
    Autorzy:
    Rupik Katarzyna
    Czasopismo:
    Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu (rok: 2015, tom: Nr 875, nr 41, strony: 141-154), Wydawca: Uniwersytet Szczeciński
    Status:
    Opublikowana
    Doi:
    10.18276/pzfm.2015.41/1-11 - link do publikacji
  4. The Effect of Product Category on Customer Motivation for Customer Engagement Behaviour
    Autorzy:
    Żyminkowska Katarzyna, Perek-Białas Jolanta, Humenny Grzegorz
    Czasopismo:
    International Journal of Consumer Studies , Wydawca: Wiley
    Status:
    Przyjęta do publikacji
    Doi:
    10.1111/ijcs.12837 - link do publikacji
  5. Customer Engagement Concept in Tourism Marketing
    Autorzy:
    Żyminkowska Katarzyna, Lorenc Dorota
    Czasopismo:
    Przedsiębiorczość i Zarządzanie (rok: 2019, tom: t. 20, z.2, strony: 209-223), Wydawca: Społeczna Akademia Nauk
    Status:
    Opublikowana
  6. Effects of customer engagement behavior
    Autorzy:
    Żyminkowska Katarzyna, Żyminkowski Tomasz, Błaszczyk Rafał
    Czasopismo:
    Journal of Economics and Management (rok: 2017, tom: vol. 28, strony: 133-154), Wydawca: Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
    Status:
    Opublikowana
  7. Zaangażowanie (się) konsumentów a kształtowanie innowacji w sferze produktu i komunikacji marketingowej
    Autorzy:
    Wiechoczek Joanna, Kieżel Małgorzata
    Czasopismo:
    Studia Ekonomiczne, Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach (rok: 2018, tom: 357, strony: 165-182), Wydawca: Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
    Status:
    Opublikowana
  8. Aktywności online konsumentów w kontekście Customer Brand Engagement
    Autorzy:
    Kieżel Małgorzata, Wiechoczek Joanna
    Czasopismo:
    Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu (rok: 2016, tom: nr 459, strony: 130--141), Wydawca: UE Wrocław
    Status:
    Opublikowana
    Doi:
    10.15611/pn.2016.459.12 - link do publikacji
  9. Aktywność konsumentów w procesie kreowania produktów bankowych i dóbr zaawansowanych technicznie w kontekście koncepcji otwartych innowacji
    Autorzy:
    Kieżel Małgorzata, Wiechoczek Joanna
    Czasopismo:
    Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu (rok: 2016, tom: nr 459, strony: 142-152), Wydawca: UE Wrocław
    Status:
    Opublikowana
    Doi:
    10.15611/pn.2016.459.13 - link do publikacji
  10. Customer Engagement jako innowacja w sferze marketingu - perspektywa zarządcza
    Autorzy:
    Żyminkowska Katarzyna
    Czasopismo:
    Studia Ekonomiczne Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach (rok: 2015, tom: 4 nr 251, strony: 45623), Wydawca: Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
    Status:
    Opublikowana
  11. Customer engagement behavior in fashion industry
    Autorzy:
    Rupik Katarzyna
    Czasopismo:
    International Conference on Marketing and Business Development Journal (rok: 2015, tom: Vol.1 no 1, strony: 338-346), Wydawca: Bucharest University of Economic Studies
    Status:
    Opublikowana
  12. Zjawisko ekonomii współdzielenia w branży usług turystycznych
    Autorzy:
    Lorenc Dorota
    Czasopismo:
    Marketing i Rynek (rok: 2017, tom: nr 7, strony: 14--22), Wydawca: PWE
    Status:
    Opublikowana
  13. Angażowanie (się) klienta w zarządzaniu marketingowym podmiotów międzynarodowej branży modowej
    Autorzy:
    Żyminkowska Katarzyna
    Czasopismo:
    Marketing i Rynek (rok: 2017, tom: 9, strony: 450-460), Wydawca: PWE
    Status:
    Opublikowana
  14. Angażowanie (się) klientów we współtworzenie wartości – formy, uwarunkowania i efekty
    Autorzy:
    Żyminkowska Katarzyna, Żyminkowski Tomasz
    Czasopismo:
    Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu (rok: 2016, tom: nr 459, strony: 103-120), Wydawca: Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu
    Status:
    Opublikowana
    Doi:
    10.15611/pn.2016.459.10 - link do publikacji
  15. Behawioralne zaangażowanie klientów w przestrzeni wirtualnej
    Autorzy:
    Kieżel Małgorzata, Wiechoczek Joanna
    Czasopismo:
    Studia i Prace WNEiZ US (rok: 2016, tom: 43/3, strony: 153-164), Wydawca: Uniwersytet Szczeciński
    Status:
    Opublikowana
    Doi:
    10.18276/sip.2016.44/2-01 - link do publikacji
  16. Customer Engagement Consequences for Firms
    Autorzy:
    Żyminkowska Katarzyna, Samala Nagaraj, Gołąb-Andrzejak Edyta
    Czasopismo:
    Emerging Trends in Marketing and Management (rok: 2019, tom: Vol IV, No. 1, strony: 301-311), Wydawca: The Bucharest University of Economic Studies Publishing House
    Status:
    Opublikowana
  17. Customer knowledge in (co)creation of product. A case study of IKEA.
    Autorzy:
    Koniorczyk Grażyna
    Czasopismo:
    Journal of Economics and Management (rok: 2015, tom: Vol. 22, strony: 107-120), Wydawca: University of Economics in Katowice
    Status:
    Opublikowana
  18. Zaangażowanie klienta (CE) w sektorze dóbr zaawansowanych technicznie oraz sektorze bankowym
    Autorzy:
    Kieżel Małgorzata, Wiechoczek Joanna
    Czasopismo:
    Studia i Prace WNEiZ US (rok: 2016, tom: 43/2, strony: 105-114), Wydawca: Uniwersytet Szczeciński
    Status:
    Opublikowana
    Doi:
    0.18276/sip.2016.43/2-10 - link do publikacji
  19. Zaangażowanie konsumenta a innowacje marketingowe producentów dóbr zaawansowanych technicznie
    Autorzy:
    Wiechoczek Joanna
    Czasopismo:
    Studia Ekonomiczne. Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach (rok: 2017, tom: 337, strony: 204-212), Wydawca: Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
    Status:
    Opublikowana
  1. Retail Banks and Retail Chains Cooperation for the Promotion of the Cashless Payments in Poland
    Autorzy:
    Bilińska-Reformat Katarzyna, Kieżel Małgorzata
    Konferencja:
    International Marketing Trends Conference (rok: 2016, ), Wydawca: ed. Jean-Claude Andreani and Umberto Collesei, Paris-Venice Marketing Trends Association
    Data:
    konferencja 21-23.01.2016
    Status:
    Opublikowana
  2. The cooperation of international retail chains with suppliers of non -food private label products
    Autorzy:
    Wiechoczek Joanna, Bilińska-Reformat Katarzyna
    Konferencja:
    International Marketing Trends Conference (rok: 2016, ), Wydawca: ed. Jean-Claude Andreani and Umberto Collesei, Paris-Venice Marketing Trends Association
    Data:
    konferencja 21-23.01.2016
    Status:
    Opublikowana
  3. A Management Perspective on Customer Engagement Risks
    Autorzy:
    Żyminkowska Katarzyna, Żyminkowski Tomasz
    Konferencja:
    2018 AMA Summer Academic Conference: Big Ideas and New Methods in Marketing (rok: 2018, ), Wydawca: American Marketing Association
    Data:
    konferencja 10-12.08.2018
    Status:
    Opublikowana
  4. Integrated Perspective on Customer Engagement – Empirical Investigation
    Autorzy:
    Żyminkowska Katarzyna, Żyminkowski Tomasz
    Konferencja:
    2018 ANZMAC Conference: Connect. Engage. Transform (rok: 2018, ), Wydawca: Australian and New Zealand Marketing Academy, University of Adelaide
    Data:
    konferencja 3-5.12.2018
    Status:
    Opublikowana
  5. Internet-based Marketing Tools for Customer Engagement Management
    Autorzy:
    Kieżel Małgorzata, Wiechoczek Joanna
    Konferencja:
    International Marketing Trends Conference (rok: 2016, ), Wydawca: ed. Jean-Claude Andreani and Umberto Collesei, Paris-Venice Marketing Trends Association
    Data:
    konferencja 21-23.01.2016
    Status:
    Opublikowana
  1. -
    Autorzy:
    Żyminkowska Katarzyna, Wiechoczek Joanna, Kieżel Małgorzata, Żyminkowski Tomasz
    Książka:
    Zjawisko customer engagement wśród polskich konsumentów (rok: 2018, tom: -, strony: ss. 182), Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN SA
    Status:
    Opublikowana
  2. Review of Customer Activism Concepts: Implications for Customer Engagement Management
    Autorzy:
    Żyminkowska Katarzyna
    Książka:
    Insights, Innovation, and Analytics for Optimal Customer Engagement. Nagaraj Samala (ed.) (rok: 2021, tom: -, strony: 66-90), Wydawca: IGI Global
    Status:
    Opublikowana
  3. Engaging customers in the fashion business models
    Autorzy:
    Żyminkowska Katarzyna
    Książka:
    Effectiveness and competitiveness of modern business. Concepts, models, instruments (rok: 2016, tom: -, strony: 43-55), Wydawca: Foundation of the Cracow University of Economics
    Status:
    Opublikowana
  4. -
    Autorzy:
    Żyminkowska Katarzyna
    Książka:
    Customer Engagement in Theory and Practice. A Marketing Management Perspective, (rok: 2019, tom: -, strony: ss. 159), Wydawca: Palgrave MacMillan
    Status:
    Opublikowana
  5. -
    Autorzy:
    Żyminkowska Katarzyna (red.)
    Książka:
    Nowe koncepcje w nauce o marketingu i rynkach. Księga Jubileuszowa dedykowana Profesorowi Leszkowi Żabińskiemu (rok: 2018, tom: -, strony: ss. 260), Wydawca: Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
    Status:
    Opublikowana
  6. -
    Autorzy:
    Żyminkowska Katarzyna, Wiechoczek Joanna, Kieżel Małgorzata
    Książka:
    Customer Engagement. Management practices in the consumer goods and services sector (rok: 2019, tom: -, strony: ss.170), Wydawca: Difin
    Status:
    Opublikowana
  7. Co-creating value with customers – review of existing theoretical concepts
    Autorzy:
    Rupik Katarzyna
    Książka:
    The Creation of Value and Responsibility in Activities of Organizations, H. Howaniec, W. Waszkielewicz (Eds.) (rok: 2015, tom: -, strony: 45555), Wydawca: Akademia Górniczo-Hutnicza w Krakowie, University of Science and Technology Press
    Status:
    Opublikowana