Projekty finansowane przez NCN


Dane kierownika projektu i jednostki realizującej

Szczegółowe informacje o projekcie i konkursie

Słowa kluczowe

Aparatura

Wyczyść formularz

Szacowanie efektu edukacji zróżnicowanej na wyniki szkolne uczniów w gimnazjach

2014/13/N/HS6/02974

Słowa kluczowe:

edukacja zróżnicowana szkolne uwarunkowania efektywności kształcenia metody kontrfaktyczne

Deskryptory:

  • HS6_11: Pedagogika edukacji (szkolna, szkoły wyższej) i dydaktyka
  • HS6_19: Problemy społeczne i kierunki praktycznych działań socjologów

Panel:

HS6 - Człowiek i życie społeczne: psychologia, pedagogika, socjologia

Jednostka realizująca:

Uniwersytet Jagielloński, Wydział Filozoficzny

woj. małopolskie

Inne projekty tej jednostki 

Kierownik projektu (z jednostki realizującej):

Maciej Koniewski 

Liczba wykonawców projektu: 2

Konkurs: PRELUDIUM 7 - ogłoszony 2014-03-17

Przyznana kwota: 99 450 PLN

Rozpoczęcie projektu: 2015-04-10

Zakończenie projektu: 2017-10-09

Planowany czas trwania projektu: 24 miesięcy (z wniosku)

Status projektu: Projekt rozliczony

Dane z raportu końcowego

  • Publikacje w czasopismach (3)
  1. Are single-sex schools more effective than the coed ones? The effect of single-sex schooling on achievement among female adolescents in Catholic schools IF: 0,74
    Autorzy:
    Maciej Koniewski, Anna Hawrot
    Czasopismo:
    Research Papers in Education (rok: 2021, tom: online, strony: online), Wydawca: Taylor & Francis
    Status:
    Opublikowana
    Doi:
    10.1080/02671522.2021.1886318 - link do publikacji
  2. Teoretyczne uzasadnienia edukacji zróżnicowanej ze względu na płeć
    Autorzy:
    Maciej Koniewski, Robert Mazelanik
    Czasopismo:
    Edukacja (rok: 2018, tom: 1(144), strony: 5–18), Wydawca: Instytut Badań Edukacyjnych w Warszawie
    Status:
    Opublikowana
    Doi:
    10.24131/3724.180101 - link do publikacji
  3. Razem czy osobno? Przegląd badań nad edukacją zróżnicowaną ze względu na płeć
    Autorzy:
    Maciej Koniewski, Robert Mazelanik
    Czasopismo:
    Edukacja (rok: 2017, tom: 3(142), strony: 20-36), Wydawca: Instytut Badań Edukacyjnych w Warszawie
    Status:
    Opublikowana
    Doi:
    10.24131/3724.170302 - link do publikacji