Projekty finansowane przez NCN


Dane kierownika projektu i jednostki realizującej

Szczegółowe informacje o projekcie i konkursie

Słowa kluczowe

Aparatura

Wyczyść formularz

Uwarunkowania oraz metody macierzowo-sieciowe pomiaru poziomu dojrzałości procesu innowacji i wprowadzania nowego produktu na rynek

2013/09/B/HS4/00412

Słowa kluczowe:

uwarunkowania dojrzałości procesu innowacji produktu metody macierzowo-sieciowe pomiaru poziomu dojrzałości metody i mierniki oceny procesów innowacji metody i mierniki oceny procesów biznesowych poziom dojrzałości doskonalenie procesu ocena poziomu dojrzałości wprowadzanie nowego produktu na rynek

Deskryptory:

  • HS4_7: Ekonomia behawioralna, konsumpcja i zachowania konsumentów, marketing
  • HS4_8: Zarządzanie organizacjami, zarządzanie strategiczne, koncepcje i metody zarządzania

Panel:

HS4 - Jednostka, instytucje, rynki: ekonomia, finanse, zarządzanie, demografia

Jednostka realizująca:

Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu, Wydział Zarządzania

woj. wielkopolskie

Inne projekty tej jednostki 

Kierownik projektu (z jednostki realizującej):

prof. Ireneusz Rutkowski 

Liczba wykonawców projektu: 3

Konkurs: OPUS 5 - ogłoszony 2013-03-15

Przyznana kwota: 191 200 PLN

Rozpoczęcie projektu: 2014-02-01

Zakończenie projektu: 2016-05-09

Planowany czas trwania projektu: 27 miesięcy (z wniosku)

Status projektu: Projekt rozliczony

Dane z raportu końcowego/rocznego

  • Publikacje w czasopismach (6)
  • Publikacje książkowe (1)
  1. Dojrzałość a poziom bezpieczeństwa i ryzyka w procesie innowacji produktu- podejście modelowe.
    Autorzy:
    Ireneusz P. Rutkowski
    Czasopismo:
    Markeying i Rynek (rok: 2015, tom: 9, strony: 553-565), Wydawca: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne
    Status:
    Opublikowana
  2. Determinanty i pomiar dojrzałości procesu innowacji produktu – prerynkowe fundamenty powodzenia nowego produktu
    Autorzy:
    Ireneusz P. Rutkowski
    Czasopismo:
    Marketing i Rynek (rok: 2014, tom: 11, strony: 236-248), Wydawca: Polskie Wdawnictwo Ekonomiczne
    Status:
    Opublikowana
  3. Metody macierzowo-sieciowe pomiaru poziomu dojrzałości procesu innowacji i wprowadzania nowego produktu na rynek – podejście badawcze
    Autorzy:
    Ireneusz P. Rutkowski
    Czasopismo:
    Marketing i Rynek (rok: 2014, tom: 8, strony: 656-662), Wydawca: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne
    Status:
    Opublikowana
  4. Informacje w kształtowaniu procesu innowacji produktu
    Autorzy:
    Piotr Bartkowiak; Ireneusz P. Rutkowski
    Czasopismo:
    Przegląd Organizacji (rok: 2016, tom: 3, strony: 34-41), Wydawca: Towarzystwo Naukowe Organizacji i Kierownictwa
    Status:
    Opublikowana
  5. Metody CMMI i SGMM oceny dojrzałości procesu innowacji i wprowadzania produktu na rynek
    Autorzy:
    Ireneusz P. Rutkowski
    Czasopismo:
    Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego (AE) we Wrocławiu 2014 nr 336 (rok: 2014, tom: 336, strony: 152-162), Wydawca: Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu
    Status:
    Opublikowana
  6. THE ROLE OF INFORMATION IN PRODUCT INNOVATION PROCESS AND ASSORTMENT MANAGEMENT
    Autorzy:
    Piotr Bartkowiak; Ireneusz P. Rutkowski
    Czasopismo:
    LogForum, Scientific Journal of Logistics (rok: 2016, tom: Zeszyt 12 (2), strony: 113-122), Wydawca: Wyższa Szkoła Logistyki w Poznaniu
    Status:
    Opublikowana
    Doi:
    10.17270/J.LOG.2016.2.1 - link do publikacji
  1. -
    Autorzy:
    Ireneusz P. Rutkowski
    Książka:
    Metody Innowacji Produktu. Metody macierzowo-sieciowe pomiaru dojrzałości procesu innowacji produktu (rok: 2016, tom: 1, strony: 282), Wydawca: Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
    Status:
    Opublikowana