Projekty finansowane przez NCN


Dane kierownika projektu i jednostki realizującej

Szczegółowe informacje o projekcie i konkursie

Słowa kluczowe

Aparatura

Wyczyść formularz

Perspektywy awatara. O filozoficznych i estetycznych możliwościach gier komputerowych

2013/09/D/HS1/00424

Słowa kluczowe:

awatar gra komputerowa estetyka projekt technologia

Deskryptory:

  • HS1_8: Estetyka (w tym: teorie piękna, język sztuki)
  • HS2_13: Filmoznawstwo i media audiowizualne
  • HS2_14: Kulturoznawstwo (w tym: współczesne studia kulturowe i antropologiczno-kulturowe)

Panel:

HS1 - Fundamentalne pytania o naturę człowieka i otaczającej go rzeczywistości: filozofia, nauki o poznaniu, religioznawstwo, teologia

Jednostka realizująca:

Dolnośląska Szkoła Wyższa

woj. dolnośląskie

Inne projekty tej jednostki 

Kierownik projektu (z jednostki realizującej):

dr Marta Kania 

Liczba wykonawców projektu: 1

Konkurs: SONATA 5 - ogłoszony 2013-03-15

Przyznana kwota: 127 120 PLN

Rozpoczęcie projektu: 2014-03-11

Zakończenie projektu: 2017-03-10

Planowany czas trwania projektu: 36 miesięcy (z wniosku)

Status projektu: Projekt rozliczony

Dane z raportu końcowego/rocznego

  • Publikacje w czasopismach (3)
  • Publikacje książkowe (2)
  1. Mówi we mnie Się
    Autorzy:
    Marta M. Kania
    Czasopismo:
    Teksty Drugie. Teoria literatury, krytyka, interpretacja (rok: 2017, tom: 3, strony: 321–31), Wydawca: Instytut Badań Literackich Polskiej Akademii Nauk, Stowarzyszenie Pro Cultura Litteraria
    Status:
    Opublikowana
  2. Skąd patrzy badaczka rozgrywki? Perspektywy egzystencjalnej estetyki gier komputerowych
    Autorzy:
    Marta M. Kania
    Czasopismo:
    Homo Ludens. Czasopismo ludologiczne Polskiego Towarzystwa Badania Gier (rok: 2017, tom: 1 (10), strony: 13–24), Wydawca: Polskie Towarzystwo Badania Gier
    Status:
    Opublikowana
  3. Gobelin Arachne. O cyfrowym rzemiośle twórców gier komputerowych
    Autorzy:
    Marta M. Kania
    Czasopismo:
    Dyskurs. Pismo Naukowo-Artystyczne Akademii Sztuk Pięknych we Wrocławiu (rok: 2016, tom: 22, strony: 82-99), Wydawca: Akademia Sztuk Pięknych we Wrocławiu
    Status:
    Opublikowana
  1. -
    Autorzy:
    Marta M. Kania
    Książka:
    Perspectives of the Avatar: Sketching the Existential Aesthetics of Digital Games (rok: 2017, tom: -, strony: 184), Wydawca: Wydawnictwo Dolnośląskiej Szkoły Wyższej
    Status:
    Opublikowana
  2. Niekomfortowa perspektywa. O trudnych związkach gracza i gry
    Autorzy:
    Marta M. Kania; red. Łukasz Androsiuk
    Książka:
    Update: Teorie i praktyki kultury gier komputerowych (rok: 2017, tom: -, strony: 121-136), Wydawca: Wydawnictwo Naukowe ACADEMICON
    Status:
    Opublikowana