Projekty finansowane przez NCN


Dane kierownika projektu i jednostki realizującej

Szczegółowe informacje o projekcie i konkursie

Słowa kluczowe

Aparatura

Wyczyść formularz

Emocjonalne, behawioralne i finansowe efekty działań marketingowych w ocenie sprawności przedsiębiorstwa

2012/05/B/HS4/02414

Słowa kluczowe:

efekty działań marketingowych sprawność przedsiębiorstwa skuteczność efektywność koncepcje marketingowe

Deskryptory:

  • HS4_7: Ekonomia behawioralna, konsumpcja i zachowania konsumentów, marketing
  • HS4_8: Zarządzanie organizacjami, zarządzanie strategiczne, koncepcje i metody zarządzania

Panel:

HS4 - Jednostka, instytucje, rynki: ekonomia, finanse, zarządzanie, demografia

Jednostka realizująca:

Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

woj. dolnośląskie

Inne projekty tej jednostki 

Kierownik projektu (z jednostki realizującej):

dr hab. Witold Kowal 

Liczba wykonawców projektu: 1

Konkurs: OPUS 3 - ogłoszony 2012-03-15

Przyznana kwota: 84 950 PLN

Rozpoczęcie projektu: 2013-02-14

Zakończenie projektu: 2015-06-13

Planowany czas trwania projektu: 28 miesięcy (z wniosku)

Status projektu: Projekt rozliczony

Zakupiona aparatura

  1. komputera – laptopa. Za kwotę 4 000 PLN
  2. oprogramowania SPSS (Statistical Package for the Social Sciences). Za kwotę 13 100 PLN

Dane z raportu końcowego/rocznego

  • Publikacje w czasopismach (2)
  • Publikacje książkowe (3)
  1. Sprawność organizacji –konfrontacja dorobku teoretycznego i percepcji menedżerów
    Autorzy:
    Witold Kowal
    Czasopismo:
    Prace naukowe UE. Nauki ekonomiczne w XXI wieku - wyzwania, dylematy, perspektywy (rok: 2017, ), Wydawca: Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
    Status:
    Przyjęta do publikacji
  2. Varying levels of importance attributed to marketing outcomes for the purposes of evaluations of organizational effectiveness in the light of a study involving company managers
    Autorzy:
    Witold Kowal
    Czasopismo:
    Polityki Europejskie, Finanse i Marketing (rok: 2016, tom: 15/64, strony: 75-83), Wydawca: SGGW w Warszawie
    Status:
    Opublikowana
  1. Sprawność organizacji. Emocjonalne, behawioralne i finansowe efekty działań marketingowych w ocenie skuteczności i efektywności przedsiębiorstwa
    Autorzy:
    Witold Kowal
    Książka:
    Sprawność organizacji. Emocjonalne, behawioralne i finansowe efekty działań marketingowych w ocenie skuteczności i efektywności przedsiębiorstwa (rok: 2015, tom: 1, strony: 194), Wydawca: Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
    Status:
    Opublikowana
  2. Synthetic Organizational Evaluation. Emotional, Behavioural and Financial Effects of Marketing Activities in Effectiveness and Efficiency Evaluation.
    Autorzy:
    Witold Kowal
    Książka:
    Synthetic Organizational Evaluation. Emotional, Behavioural and Financial Effects of Marketing Activities in Effectiveness and Efficiency Evaluation. (rok: 2015, tom: 1, strony: 192), Wydawca: Publishing House of Wrocław University of Economics
    Status:
    Opublikowana
  3. Zmienność ocen sprawności organizacji w koncepcjach marketingowych
    Autorzy:
    Witold Kowal
    Książka:
    Nowe koncepcje w nauce o marketingu i rynkach. Księga jubileuszowa dedykowana Profesorowi Leszkowi Żabińskiemu (rok: 2018, ), Wydawca: Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
    Status:
    Przyjęta do publikacji