Projects funded by the NCN


Information on the principal investigator and host institution

Information of the project and the call

Keywords

Equipment

Delete all

Emotional, behavioural and financial effects in the evaluation of efficiency of the business organization

2012/05/B/HS4/02414

Keywords:

marketing effects (results) efficiency of organisation effectiveness economic efficiency marketing concepts

Descriptors:

  • HS4_7: Banking, corporate finance, accounting
  • HS4_8: Behavioral economics, consumption and consumer behavior, marketing

Panel:

HS4 - Individuals, institutions, markets: economics, finance, management, demography, social and economic geography, urban studies

Host institution :

Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

woj. dolnośląskie

Other projects carried out by the institution 

Principal investigator (from the host institution):

dr hab. Witold Kowal 

Number of co-investigators in the project: 1

Call: OPUS 3 - announced on 2012-03-15

Amount awarded: 84 950 PLN

Project start date (Y-m-d): 2013-02-14

Project end date (Y-m-d): 2015-06-13

Project duration:: 28 months (the same as in the proposal)

Project status: Project settled

Equipment purchased [PL]

  1. komputera – laptopa (4 000 PLN)
  2. oprogramowania SPSS (Statistical Package for the Social Sciences) (13 100 PLN)

Information in the final report

  • Publication in academic press/journals (2)
  • Book publications / chapters in book publications (3)
  1. Sprawność organizacji –konfrontacja dorobku teoretycznego i percepcji menedżerów
    Authors:
    Witold Kowal
    Academic press:
    Prace naukowe UE. Nauki ekonomiczne w XXI wieku - wyzwania, dylematy, perspektywy (rok: 2017, ), Wydawca: Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
    Status:
    Accepted for publication
  2. Varying levels of importance attributed to marketing outcomes for the purposes of evaluations of organizational effectiveness in the light of a study involving company managers
    Authors:
    Witold Kowal
    Academic press:
    Polityki Europejskie, Finanse i Marketing (rok: 2016, tom: 15/64, strony: 75-83), Wydawca: SGGW w Warszawie
    Status:
    Published
  1. Sprawność organizacji. Emocjonalne, behawioralne i finansowe efekty działań marketingowych w ocenie skuteczności i efektywności przedsiębiorstwa
    Authors:
    Witold Kowal
    Book:
    Sprawność organizacji. Emocjonalne, behawioralne i finansowe efekty działań marketingowych w ocenie skuteczności i efektywności przedsiębiorstwa (rok: 2015, tom: 1, strony: 194), Wydawca: Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
    Status:
    Published
  2. Synthetic Organizational Evaluation. Emotional, Behavioural and Financial Effects of Marketing Activities in Effectiveness and Efficiency Evaluation.
    Authors:
    Witold Kowal
    Book:
    Synthetic Organizational Evaluation. Emotional, Behavioural and Financial Effects of Marketing Activities in Effectiveness and Efficiency Evaluation. (rok: 2015, tom: 1, strony: 192), Wydawca: Publishing House of Wrocław University of Economics
    Status:
    Published
  3. Zmienność ocen sprawności organizacji w koncepcjach marketingowych
    Authors:
    Witold Kowal
    Book:
    Nowe koncepcje w nauce o marketingu i rynkach. Księga jubileuszowa dedykowana Profesorowi Leszkowi Żabińskiemu (rok: 2018, ), Wydawca: Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
    Status:
    Accepted for publication