Projekty finansowane przez NCN


Dane kierownika projektu i jednostki realizującej

Szczegółowe informacje o projekcie i konkursie

Słowa kluczowe

Aparatura

Wyczyść formularz

Wyniki wyszukiwania

Znaleziono 4 projektów spełniających kryteria wyszukiwania:

  1. Emocjonalne, behawioralne i finansowe efekty działań marketingowych w ocenie sprawności przedsiębiorstwa

    Konkurs: OPUS 3 , panel: HS4

    Kierownik: dr hab. Witold Kowal

    Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

  2. Wpływ zdolności organizacyjnych oraz uwarunkowań sektorowych na poziom integracji kanałów marketingowych

    Konkurs: OPUS 22 , panel: HS4

    Kierownik: dr hab. Joanna Radomska

    Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu, Wydział Zarządzania

  3. Dynamiczne zdolności marketingowe jako czynnik przewagi przedsiębiorstw produkcyjnych

    Konkurs: OPUS 10 , panel: HS4

    Kierownik: dr hab. Maciej Mitręga

    Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach, Wydział Informatyki i Komunikacji

  4. Kreowanie sieci wartości w handlu elektronicznym w ujęciu logistyczno-marketingowym

    Konkurs: OPUS 10 , panel: HS4

    Kierownik: dr Arkadiusz Kawa

    Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu, Instytut Gospodarki Międzynarodowej