Projekty finansowane przez NCN


Dane kierownika projektu i jednostki realizującej

Szczegółowe informacje o projekcie i konkursie

Słowa kluczowe

Aparatura

Wyczyść formularz

CSR jako narzędzie budowy tożsamości korporacyjnej a percepcje interesariuszy

2012/05/B/HS4/02505

Słowa kluczowe:

społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstw CSR tożsamość organizacyjna interesariusze

Deskryptory:

  • HS4_8: Zarządzanie organizacjami, zarządzanie strategiczne, koncepcje i metody zarządzania

Panel:

HS4 - Jednostka, instytucje, rynki: ekonomia, finanse, zarządzanie, demografia

Jednostka realizująca:

Uniwersytet Jagielloński, Wydział Zarządzania i Komunikacji Społecznej

woj. małopolskie

Inne projekty tej jednostki 

Kierownik projektu (z jednostki realizującej):

dr hab. Barbara Fryzeł 

Liczba wykonawców projektu: 3

Konkurs: OPUS 3 - ogłoszony 2012-03-15

Przyznana kwota: 216 174 PLN

Rozpoczęcie projektu: 2013-02-01

Zakończenie projektu: 2015-08-24

Planowany czas trwania projektu: 30 miesięcy (z wniosku)

Status projektu: Projekt rozliczony

Zakupiona aparatura

  1. specjalistyczne oprogramowanie do analizy i projektownia eksperymentów, np. Design-Ease 8, Design-Expert 8 czy UnscramblerX. Za kwotę 4 028 PLN
  2. Laptop, np MacBook Air. Za kwotę 6 000 PLN

Dane z raportu końcowego/rocznego

  • Publikacje w czasopismach (5)
  • Publikacje książkowe (1)
  1. The Effect of CSR Evaluations on Affective Attachment to CSR in Different Identity Orientation Firms
    Autorzy:
    Fryzel B. and Seppala N.
    Czasopismo:
    Business Ethics: A European Review (rok: 2015, tom: -, strony: -), Wydawca: John Wiley & Sons Ltd
    Status:
    Przyjęta do publikacji
  2. The Effects of Corporate Social Responsibility Perceptions. Antecedents of CSR Attributions and the Role of Local and Global focus
    Autorzy:
    Fryzel, B.
    Czasopismo:
    Journal of Management & Organization (rok: 2015, tom: -, strony: -), Wydawca: Cambridge Journals Online
    Status:
    Złożona
  3. CSR, organizational identity and behavioral outcomes. A mediating role of perceptions and trust
    Autorzy:
    Fryzel B.
    Czasopismo:
    Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu (Research Papers of Wrocław University of Economics (rok: 2015, tom: nr 387, strony: 41-53), Wydawca: Wydawnictwo UE Wroclaw
    Status:
    Opublikowana
  4. CSR i emocjonalność konsumenta - czy społecznie wrażliwi konsumenci racjonalizują swoje wybory ekonomiczne?
    Autorzy:
    Fryzeł B
    Czasopismo:
    Studia Ekonomiczne, nr 180. Dokonania współczesnej myśli ekonomicznej. Racjonalność - efektywność etyka. Podejście praktyczne" (rok: 2014, tom: -, strony: -), Wydawca: Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
    Status:
    Opublikowana
  5. CSR motives and identity. Role of attributions in enhancing CSR declarations
    Autorzy:
    Fryzel, B.
    Czasopismo:
    Organizacja i Kierowanie (rok: 2015, tom: -, strony: -), Wydawca: Komitet Nauk Organizacji i Zarządzania Polskiej Akademii Nauk oraz Kolegium Zarządzania i Finansów Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
    Status:
    Opublikowana
  1. Dimensions of CSR Identity
    Autorzy:
    Seppala N. and Fryzel B.
    Książka:
    The True Value of CSR. Corporate Identity and Stakeholder Perceptions (rok: 2015, tom: -, strony: 83-104), Wydawca: Palgrave Macmillan
    Status:
    Opublikowana