Company's CSR activities adressed to its employees - diffusion of CSR to customers by employees
Autorzy:
Tomasz Wanat, Magdalena Stefańska
Czasopismo:
Research Papers of Wrocław University of Economics, Social Responsibility of Organizations Directions of Changes, ed. Magdalena Rojek-Nowosielska (rok: 2015, tom: 387, strony: 180-190), Wydawca: Publishing House of Wrocław University of Economics
Local governments as stakeholders of socially responsible comercial enterprises
Autorzy:
Magdalena Stefańska, Tomasz Wanat
Czasopismo:
International Journal of Arts and Science (rok: 2015, tom: 8(04), strony: 185-194), Wydawca: UniversityPublications.net
Stereotyp pracy w handlu jako zmienna pośrednicząca w kształtowaniu postrzegania pracodawcy
Czasopismo:
STUDIA OECONOMICA POSNANIENSIA (rok: 2014, tom: vol.2, nr 10, strony: 177-189), Wydawca: Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
Podstawy teoretyczne i ewolucja pojęcia społeczna odpowiedzialność biznesu, red. Z. Pisz, M. Rojek-Nowosielska,
Autorzy:
Magdalena Stefańska
Czasopismo:
Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu nr 288, Społeczna Odpowiedzialność Organizacji (rok: 2013, tom: I, strony: 198-211), Wydawca: Wydawnictwo Uniwersytetu Wrocławskiego, Wrocław
Cooperation of Commercial Chains with Suppliers in the Context of CSR Concept
Autorzy:
Katarzyna Bilińska-Reformat, Magdalena Stefańska
Czasopismo:
Visnik. Logistika nr 762 (rok: 2013, tom: I, strony: 15-20), Wydawca: Narodowy Uniwerystet Politechnika Lwowska
CSR jako źródło konkurencyjności kanałów dystrybucji
Autorzy:
Magdalena Stefańska. Grażyna Śmigielska
Czasopismo:
Zeszyty Naukowe Szkoły Głównej gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie. Polityki Europejskie, Finanse i Marketing (rok: 2013, tom: 9(58), strony: 491-502), Wydawca: Wydawnictwo SGGW
CONSUMERS' PERCEPTION OF CSR AND THEIR ATTITUDE TOWARD RETAILERS – ITS SIGNIFICANCE FOR CREATING RETAILERS' COMPETITIVE ADVANTAGE
Autorzy:
Magdalena Stefańska, Tomasz Wanat
Czasopismo:
International Journal of Arts and Science (rok: 2014, tom: 7(2), strony: 47-58), Wydawca: UniversityPublicatinons.net
CONSUMERS' PERCEPTION OF CSR AND THEIR ATTITUDE TOWARD RETAILERS – ITS SIGNIFICANCE FOR CREATING RETAILERS' COMPETITIVE ADVANTAGE
Autorzy:
Magdalena Stefańska, Tomasz Wanat
Czasopismo:
International Journal of Arts and Science (rok: 2014, tom: 7(2), strony: 47-58), Wydawca: UniversityPublicatinons.net
Generic types of Competitive Strategies in the Polish Retail Industry
Autorzy:
Bogna Pilarczyk, Magdalena Stefańska
Czasopismo:
Visnik. Logistika nr 762 (rok: 2013, tom: -, strony: 154-158), Wydawca: Narodowy Uniwersytet Politechnika Lwowska
Competitive advantage based on CSR in supply chains-suppliers about retailers strategy
Autorzy:
Magdalena Stefańska
Czasopismo:
International Journal of Arts and Science (rok: 2014, tom: 7(4), strony: 35-44), Wydawca: UniversityPublications.net
Społecznie odpowiedzialne przedsiębiorstwa w ocenie przedstawicieli samorządów terytorialnych
Autorzy:
Magdalena Stefańska
Czasopismo:
Marketing i Rynek (rok: 2015, tom: X, strony: 679-689), Wydawca: PWE
Generic types of Competitive Strategies in the Polish Retail Industry
Autorzy:
Bogna Pilarczyk, Magdalena Stefańska
Czasopismo:
Visnik. Logistika nr 762 (rok: 2013, tom: -, strony: 154-158), Wydawca: Narodowy Uniwersytet Politechnika Lwowska
Strategiczne i operacyjne znaczenie CRM- Cause Related Marketing w strategii przedsiębiorstw handlowych
Autorzy:
Magdalena Stefańska, Bogna Pilarczyk
Czasopismo:
Marketing i Rynek (rok: 2015, tom: nr 8, strony: 690-699), Wydawca: PWE
Tendencje w komunikacji przedsiębiorstw handlu żywnością z konsumentami
Autorzy:
Renata Nestorowicz, Magdalena Stefańska
Czasopismo:
Handel wewnętrzny w Polsce. Rynek żywności w Polsce 2013 (rok: 2013, tom: I, strony: 192-205), Wydawca: Instytut Badań Rynku, Konsumpcji i Koniunktur
Asymetria pomiędzy działaniami przedsiębiorstw a oczekiwaniami nabywców w zakresie komunikowania o CSR
Autorzy:
Magdalena Stefańska
Czasopismo:
Marketing i Rynek (rok: 2014, tom: nr 4, strony: 144-151), Wydawca: PWE
Company's CSR activities adressed to its employees - diffusion of CSR to customers by employees
Autorzy:
Tomasz Wanat, Magdalena Stefańska
Czasopismo:
Research Papers of Wrocław University of Economics, Social Responsibility of Organizations Directions of Changes, ed. Magdalena Rojek-Nowosielska (rok: 2015, tom: 387, strony: 180-190), Wydawca: Publishing House of Wrocław University of Economics
Sustainable development in the retail sector – a local perspective
Autorzy:
Magdalena Stefańska, Barbara Borusiak
Czasopismo:
Handel wewnętrzny (rok: 2015, tom: 5, strony: 302-312), Wydawca: Instytut Badań Rynku, Konsumpcji i Koniunktur
Postrzeganie produktów pochodzących od lokalnych dostawców w kontekście etnocentryzmu i koncepcji CSR - perspektywa nabywców
Autorzy:
Magdalena Stefańska
Czasopismo:
Marketing i Rynek (rok: 2014, tom: I, strony: 705-719), Wydawca: PWE
Podstawy teoretyczne i ewolucja pojęcia społeczna odpowiedzialność biznesu, red. Z. Pisz, M. Rojek-Nowosielska,
Autorzy:
Magdalena Stefańska
Czasopismo:
Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu nr 288, Społeczna Odpowiedzialność Organizacji (rok: 2013, tom: I, strony: 198-211), Wydawca: Wydawnictwo Uniwersytetu Wrocławskiego, Wrocław
Tendencje w komunikacji przedsiębiorstw handlu żywnością z konsumentami
Autorzy:
Renata Nestorowicz, Magdalena Stefańska
Czasopismo:
Handel wewnętrzny w Polsce. Rynek żywności w Polsce 2013 (rok: 2013, tom: I, strony: 192-205), Wydawca: Instytut Badań Rynku, Konsumpcji i Koniunktur