Projekty finansowane przez NCN


Dane kierownika projektu i jednostki realizującej

Szczegółowe informacje o projekcie i konkursie

Słowa kluczowe

Aparatura

Wyczyść formularz

Wyniki wyszukiwania

Znaleziono 4 projektów spełniających kryteria wyszukiwania:

  1. Skuteczność wewnętrznych form komunikacji marketingowej stosowanych w przedsiębiorstwie

    Konkurs: PRELUDIUM 2 , panel: HS4

    Kierownik: dr Anna Rogala

    Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu, Wydział Zarządzania

  2. Wpływ społecznej odpowiedzialności biznesu (CSR) na budowanie przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstw handlowych w konte...

    Konkurs: OPUS 2 , panel: HS4

    Kierownik: dr Magdalena Stefańska

    Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu, Wydział Zarządzania

  3. Analiza i modelowanie wizualnych procesów uwagowych w cyfrowym przekazie marketingowym

    Konkurs: OPUS 14 , panel: HS4

    Kierownik: dr hab. Rafał Michalski

    Politechnika Wrocławska, Wydział Informatyki i Zarządzania

  4. Wpływ nowoczesnych instrumentów komunikacji marketingowej na efektywność działalności przedsiębiorstw na rynku międzynar...

    Konkurs: OPUS 9 , panel: HS4

    Kierownik: dr hab. Małgorzata Bartosik-Purgat

    Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu, Wydział Gospodarki Międzynarodowej