Projekty finansowane przez NCN


Dane kierownika projektu i jednostki realizującej

Szczegółowe informacje o projekcie i konkursie

Słowa kluczowe

Aparatura

Wyczyść formularz

Hybrydowe modele predykcyjne w marketingu relacji

2011/01/B/HS4/04758

Słowa kluczowe:

wzorce zachowań internautów sprzedaż krzyżowa i sprzedaż uzupełniająca analiza koszykowa analiza sekwencji drzewa klasyfikacyjne e-CRM pozyskiwanie klientów lojalność klientów analiza migracji klientów badania marketingowe

Deskryptory:

  • HS4_7: Ekonomia behawioralna, konsumpcja i zachowania konsumentów, marketing

Panel:

HS4 - Jednostka, instytucje, rynki: ekonomia, finanse, zarządzanie, demografia

Jednostka realizująca:

Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie, Wydział Zarządzania

woj. małopolskie

Inne projekty tej jednostki 

Kierownik projektu (z jednostki realizującej):

dr Mariusz Łapczyński 

Liczba wykonawców projektu: 3

Konkurs: OPUS 1 - ogłoszony 2011-03-15

Przyznana kwota: 77 620 PLN

Rozpoczęcie projektu: 2011-12-01

Zakończenie projektu: 2014-05-31

Planowany czas trwania projektu: 30 miesięcy (z wniosku)

Status projektu: Projekt rozliczony

Zakupiona aparatura

  1. komputer stacjnoarny z monitorem i dsykiem twardym. Za kwotę 10 000 PLN

Dane z raportu końcowego/rocznego

  • Publikacje w czasopismach (8)
  • Publikacje książkowe (1)
  1. Wpływ liczby skupień na jakość predykcyjnych modeli hybrydowych
    Autorzy:
    Mariusz Łapczyński, Bartłomiej Jefmański
    Czasopismo:
    Handel Wewnętrzny (rok: 2013, tom: brak informacji, strony: brak informacji), Wydawca: Instytut Badań Rynku, Konsumpcji i Koniunktur
    Status:
    Przyjęta do publikacji
  2. Modele hybrydowe C&RT-logit w analize migracji klientów
    Autorzy:
    Mariusz Łapczyński
    Czasopismo:
    Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach (rok: 2014, ), Wydawca: Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
    Status:
    Złożona
  3. Number of clusters and the Quality of Hybrid Predicitve Models in Analytical CRM
    Autorzy:
    Mariusz Łapczyński, Bartłomiej Jefmański
    Czasopismo:
    Studies in Logic, Grammar and Rethoric (rok: 2014, tom: 37(50), strony: 141-157), Wydawca: Uniwersytet w Białymstoku
    Status:
    Opublikowana
    Doi:
    10.2478/slgr-2014-0022 - link do publikacji
  4. Analiza wzorców zachowań klientów e-sklepu za pomocą reguł sekwencyjnych i łańcuchów Markowa
    Autorzy:
    Mariusz Łapczyński
    Czasopismo:
    Handel Wewnętrzny (rok: 2013, tom: nr 4, tom III, strony: 159-169), Wydawca: Instytut Badań Rynku, Konsumpcji i Koniunktur
    Status:
    Opublikowana
  5. Wizualizacja reguł sekwencyjnych w analizie zachowań internautów
    Autorzy:
    Mariusz Łapczyński
    Czasopismo:
    Handel Wewnętrzny (rok: 2013, tom: brak informacji, strony: brak informacji), Wydawca: Instytut Badań Rynku, Konsumpcji i Koniunktur
    Status:
    Przyjęta do publikacji
  6. Hybrid C&RT-logit models in churn analysis
    Autorzy:
    Mariusz Łapczyński
    Czasopismo:
    Folia Oeconomica Stetiniensa (rok: 2014, ), Wydawca: Uniwersytet Szczeciński
    Status:
    Złożona
  7. Discovering patterns of users' behaviours in an e-shop – comparison of consumer buying behaviours in Poland and other European countries
    Autorzy:
    Mariusz Łapczyński, Sylwester Białowąs
    Czasopismo:
    Management S Gouvernance. Enterprises - Territoires - Societes (rok: 2013, tom: nr 10, strony: 79-86), Wydawca: Reseau PGV Peys de Groupe Vysegrad
    Status:
    Opublikowana
  8. O interdyscyplinarnym charakterze analitycznego CRM
    Autorzy:
    Mariusz Łapczyński
    Czasopismo:
    Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie (rok: 2013, tom: brak informacji, strony: brak informacji), Wydawca: Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie
    Status:
    Przyjęta do publikacji
  1. książka pt. "Hybrydowe modele predykcyjne w marketingu relacji"
    Autorzy:
    Mariusz Łapczyński
    Książka:
    Hybrydowe modele predykcyjne w marketingu relacji (rok: 2014, ), Wydawca: Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
    Status:
    Złożona