Projekty finansowane przez NCN


Dane kierownika projektu i jednostki realizującej

Szczegółowe informacje o projekcie i konkursie

Słowa kluczowe

Aparatura

Wyczyść formularz

Determinanty i metodyka doboru marek partnerskich w projektach co-brandingowych

2011/01/D/HS4/03442

Słowa kluczowe:

Zarządzanie marką strategia marki co-branding kapitał marki

Deskryptory:

  • HS4_7: Ekonomia behawioralna, konsumpcja i zachowania konsumentów, marketing
  • HS4_8: Zarządzanie organizacjami, zarządzanie strategiczne

Panel:

HS4 - Jednostka, instytucje, rynki: ekonomia, finanse, zarządzanie, demografia

Jednostka realizująca:

Politechnika Łódzka, Wydział Organizacji i Zarządzania

woj. łódzkie

Inne projekty tej jednostki 

Kierownik projektu (z jednostki realizującej):

dr hab. Magdalena Grębosz 

Liczba wykonawców projektu: 1

Konkurs: SONATA 1 - ogłoszony 2011-03-15

Przyznana kwota: 57 200 PLN

Rozpoczęcie projektu: 2011-12-01

Zakończenie projektu: 2015-02-28

Planowany czas trwania projektu: 39 miesięcy (z wniosku)

Status projektu: Projekt rozliczony

Dane z raportu końcowego/rocznego

  • Publikacje w czasopismach (7)
  • Teksty w publikacjach pokonferencyjnych (1)
  • Publikacje książkowe (4)
  1. Ocena pozycji rynkowej marek podczas realizacji strategii co-brandingu
    Autorzy:
    Magdalena Grębosz, Jacek Otto
    Czasopismo:
    Acta Universitatis Lodziensis FOLIA OECONOMICA (rok: 2014, tom: 4 (305), strony: 37-45), Wydawca: Uniwersytet Łódzki
    Status:
    Opublikowana
  2. Wizerunek marki w strategii co-brandingu
    Autorzy:
    Magdalena Grębosz
    Czasopismo:
    Marketing i Rynek (rok: 2014, tom: 8, strony: 430-436), Wydawca: PWE
    Status:
    Opublikowana
  3. Wpływ strategii co-brandingu na pozycjonowanie marek partnerskich i marki co-brandingowej
    Autorzy:
    Magdalena Grębosz
    Czasopismo:
    Zarządzanie i Finanse (rok: 2013, tom: 11 nr 4, strony: 77-90), Wydawca: Fundacja Rozwoju Uniwersytetu Gdańskiego
    Status:
    Opublikowana
  4. Wykorzystanie map percepcji podczas realizacji strategii co-brandingu
    Autorzy:
    Magdalena Grębosz, Jacek Otto
    Czasopismo:
    Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu (rok: 2014, tom: 337, strony: 51-59), Wydawca: Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu
    Status:
    Opublikowana
  5. Customer Behaviours towards Co-branded Products of the Textile Industry
    Autorzy:
    Magdalena Grębosz, Jacek Otto
    Czasopismo:
    FIBRES & TEXTILES in Eastern Europe (rok: 2014, tom: Vol. 2(104), strony: 13-18), Wydawca: Instytut Polimerów i Włókien Chemicznych
    Status:
    Opublikowana
  6. Wizerunek kraju pochodzenia w kontekście ekspansji przedsiębiorstw na rynki zagraniczne
    Autorzy:
    Magdalena Grębosz
    Czasopismo:
    Marketing i Rynek (rok: 2015, tom: 5, strony: 758-768), Wydawca: PWE
    Status:
    Opublikowana
  7. International Expansion of Brands by Realization of Co-branding Strategy
    Autorzy:
    Magdalena Grębosz, Jacek Otto
    Czasopismo:
    Journal of Economics & Management (rok: 2013, tom: 14, strony: 77-87), Wydawca: University of Economics in Katowice
    Status:
    Opublikowana
  1. International expansion of brands
    Autorzy:
    Magdalena Grebosz, Jacek Otto
    Konferencja:
    Modele Internacjonalizacji Przedsiębiorstw (rok: 2012, ), Wydawca: Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach (CD-rom)
    Data:
    konferencja 23.11.
    Status:
    Opublikowana
  1. -
    Autorzy:
    Magdalena Grębosz
    Książka:
    Co-branding. Koncepcja i uwarunkowania rozwoju (rok: 2013, tom: -, strony: 294s.), Wydawca: Wydawnictwo Politechnika Łódzkiej
    Status:
    Opublikowana
  2. Postawy konsumentów wobec produktów co-brandingowych
    Autorzy:
    Magdalena Grębosz, pod redakcją: A. Czubała, P. Hadrian. J.W. Wiktor
    Książka:
    Marketing w 25-leciu gospodarki rynkowej w Polsce (rok: 2014, tom: -, strony: 599-608), Wydawca: PWN
    Status:
    Opublikowana
  3. -
    Autorzy:
    Magdalena Grębosz
    Książka:
    Partner brands selection in co-branding projects (rok: 2015, tom: -, strony: 128 s.), Wydawca: LAP - Lambert Academic Publishing
    Status:
    Opublikowana
  4. Symbolic dimension of brand in its development
    Autorzy:
    Magdalena Grębosz, pod redakcją Z. Dworzecki, M. Jarosiński
    Książka:
    Within and Beyond Boundaries of Management (rok: 2014, tom: 1, strony: 291-298), Wydawca: Oficyna Wydawnicza SGH
    Status:
    Opublikowana