Projekty finansowane przez NCN


Dane kierownika projektu i jednostki realizującej

Szczegółowe informacje o projekcie i konkursie

Słowa kluczowe

Aparatura

Wyczyść formularz

Predykcja ryzyka dysleksji u dzieci w wieku przedszkolnym na podstawie badań deficytów móżdżkowych - część 2 (posttest)

2011/01/D/HS6/04079

Słowa kluczowe:

dysleksja rozwojowa diagnoza deficyty móżdżkowe ryzyko dysleksji

Deskryptory:

  • HS6_4: Psychologia rozwoju, rodziny, wychowania i edukacji
  • HS6_1: Psychologia ogólna (w tym: procesów poznawczych, emocji, motywacji, osobowości, różnic indywidualnych), psychologia eksperymentalna, psycholingwistyka

Panel:

HS6 - Człowiek i życie społeczne: psychologia, pedagogika, socjologia

Jednostka realizująca:

Wyższa Szkoła Finansów i Zarządzania w Warszawie

woj. mazowieckie

Inne projekty tej jednostki 

Kierownik projektu (z jednostki realizującej):

dr Patrycja Rusiak 

Liczba wykonawców projektu: 2

Konkurs: SONATA 1 - ogłoszony 2011-03-15

Przyznana kwota: 99 600 PLN

Rozpoczęcie projektu: 2011-12-21

Zakończenie projektu: 2015-11-20

Planowany czas trwania projektu: 47 miesięcy (z wniosku)

Status projektu: Projekt rozliczony

Zakupiona aparatura

  1. komputery typu laptop (3 szt.). Za kwotę 10 000 PLN
  2. tablet. Za kwotę 1 000 PLN
  3. wykonanie oprogramowania do analizy danych posturograficznych oraz rozbudowa posiadanych 2 platform posturograficznych (2 szt.). Za kwotę 8 000 PLN
  4. program terapeutyczny. Za kwotę 2 000 PLN

Dane z raportu końcowego/rocznego

  • Publikacje w czasopismach (2)
  1. Skuteczność programu Learning Breakthrough w terapii dysleksji rozwojowej
    Autorzy:
    Rusiak P.
    Czasopismo:
    Acta Universitatis Lodzensis Folia Psychologica (rok: 2017, tom: 21, strony: 49-61), Wydawca: Wydawnictwoi Uniwersytetu Łódzkiego
    Status:
    Opublikowana
    Doi:
    10.18778/1427-969X.21.04 - link do publikacji
  2. Predicting the risk of dyslexia in preschool children based on studies of cerebellar deficits.
    Autorzy:
    Rusiak P.
    Czasopismo:
    Advances In Cognitive Psychology (rok: 2018, ), Wydawca: Faculty of Psychology, University of Finance and Management in Warsaw
    Status:
    Przyjęta do publikacji