Projekty finansowane przez NCN


Dane kierownika projektu i jednostki realizującej

Szczegółowe informacje o projekcie i konkursie

Słowa kluczowe

Aparatura

Wyczyść formularz

Wyniki wyszukiwania

Znaleziono 4 projektów spełniających kryteria wyszukiwania:

  1. Kształtowanie kapitału marki w mediach społecznościowych - badania eksperymentalne w oparciu o rzeczywiste marki z różny...

    Konkurs: OPUS 8 , panel: HS4

    Kierownik: dr Małgorzata Karpińska-Krakowiak

    Uniwersytet Łódzki, Wydział Studiów Międzynarodowych i Politologicznych

  2. Pozasytuacyjne determinanty reakcji konsumentów wobec kampanii marketingu społecznie zaangażowanego

    Konkurs: SONATA 1 , panel: HS4

    Kierownik: dr Grzegorz Zasuwa

    Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II, Wydział Nauk Społecznych

  3. Wprowadzanie marek do wirtualnych światów gier komputerowych jako forma angażowania klienta

    Konkurs: PRELUDIUM 17 , panel: HS4

    Kierownik: Magdalena Hofman-Kohlmeyer

    Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach

  4. Kapitał środowiskowy. Badanie nad wpływem zaangażowania się w ochronę środowiska na zachowanie konsumentów

    Konkurs: PRELUDIUM 15 , panel: HS4

    Kierownik: Jakub Sokołowski

    Uniwersytet Warszawski, Wydział Nauk Ekonomicznych