Projekty finansowane przez NCN


Dane kierownika projektu i jednostki realizującej

Szczegółowe informacje o projekcie i konkursie

Słowa kluczowe

Aparatura

Wyczyść formularz

Wyniki wyszukiwania

Znaleziono 3 projektów spełniających kryteria wyszukiwania:

  1. Identyfikacja i analiza wpływu technologii społecznych oraz mobilnych na kształt współczesnych modeli marketingowych...

    Konkurs: OPUS 2 , panel: HS4

    Kierownik: dr Łukasz Łysik

    Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu, Wydział Zarządzania, Informatyki i Finansów

  2. Kompetencje konsumentów jako stymulanta innowacyjnych zachowań i zrównoważonej konsumpcji

    Konkurs: OPUS 2 , panel: HS4

    Kierownik: dr hab. Anna Dąbrowska

    Instytut Badań Rynku, Konsumpcji i Koniunktur

  3. Botonomia: wpływ inteligentnych maszyn na zachowania ekonomiczne

    Konkurs: SONATA BIS 11 , panel: HS4

    Kierownik: dr Paweł Niszczota

    Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu, Instytut Gospodarki Międzynarodowej