Projekty finansowane przez NCN


Dane kierownika projektu i jednostki realizującej

Szczegółowe informacje o projekcie i konkursie

Słowa kluczowe

Aparatura

Wyczyść formularz

Wyniki wyszukiwania

Znaleziono 11 projektów spełniających kryteria wyszukiwania:

  1. Transformacja modelu komunikowania politycznego w Polsce poprzez nowe media: longitudinalne badanie wybranych narzędzi i...

    Konkurs: SONATA 1 , panel: HS6

    Kierownik: dr Michał Jacuński

    Uniwersytet Wrocławski, Wydział Nauk Społecznych

  2. Finansowanie federalnych kampanii wyborczych a przyszłość demokracji w Stanach Zjednoczonych Ameryki

    Konkurs: OPUS 5 , panel: HS5

    Kierownik: dr hab. Paweł Laidler

    Uniwersytet Jagielloński, Wydział Studiów Międzynarodowych i Politycznych

  3. Pozasytuacyjne determinanty reakcji konsumentów wobec kampanii marketingu społecznie zaangażowanego

    Konkurs: SONATA 1 , panel: HS4

    Kierownik: dr Grzegorz Zasuwa

    Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II, Wydział Nauk Społecznych

  4. Polityka promocji zdrowego odżywiania - międzynarodowa analiza porównawcza i badanie uwarunkowań skuteczności wybranych ...

    Konkurs: OPUS 25 , panel: HS5

    Kierownik: dr hab. Paweł Bryła

    Uniwersytet Łódzki, Wydział Studiów Międzynarodowych i Politologicznych

  5. Społeczno-psychologiczne czynniki motywujące do wspierania społecznych i komercyjnych kampanii crowdfundingowych

    Konkurs: SONATA 17 , panel: HS4

    Kierownik: dr Joanna Adamska-Mieruszewska

    Uniwersytet Gdański, Wydział Ekonomiczny

  6. Kampania antysyjonistyczna 1967-1968: nowa synteza

    Konkurs: OPUS 21 , panel: HS3

    Kierownik: prof. Dariusz Stola

    Instytut Studiów Politycznych Polskiej Akademii Nauk

  7. Społeczność żydowska w Polsce w następstwie kampanii antysemickiej lat 1967-1968. Doświadczenia biograficzne, przemiany ...

    Konkurs: SONATA 16 , panel: HS3

    Kierownik: dr Marcin Starnawski

    Dolnośląska Szkoła Wyższa we Wrocławiu, Wydział Studiów Stosowanych

  8. Pozaprogramowe charakterystyki partii politycznych i ich wykorzystanie w kampanii wyborczych

    Konkurs: SONATA 14 , panel: HS5

    Kierownik: dr Wojciech Rafałowski

    Uniwersytet Warszawski, Wydział Socjologii

  9. Magazyny cyberdżihadystyczne jako instrument kampanii propagandowej tzw. Państwa Islamskiego

    Konkurs: OPUS 13 , panel: HS5

    Kierownik: dr hab. Miron Lakomy

    Uniwersytet Śląski w Katowicach, Wydział Nauk Społecznych

  10. Wpływ przekazu medialnego na skuteczność kampanii społecznej

    Konkurs: OPUS 11 , panel: HS4

    Kierownik: dr Anna Borawska

    Uniwersytet Szczeciński, Wydział Nauk Ekonomicznych i Zarządzania

  11. Populistyczne komunikowanie polityczne: przekazy polityczne, relacje medialne i reakcje społeczne

    Konkurs: HARMONIA 7 , panel: HS5

    Kierownik: dr hab. Agnieszka Stępińska

    Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu, Wydział Nauk Politycznych i Dziennikarstwa