2022/47/B/HS4/00448
Słowa kluczowe:
zachowanie konsumentów akceptacja innowacji technologicznych e-commerce poszerzona rzeczywistość różnice kulturowe młodzi konsumenci
Deskryptory:
Panel:
HS4 - Jednostka, instytucje, rynki: ekonomia, finanse, zarządzanie, demografia
Jednostka realizująca:
Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu, Instytut Gospodarki Międzynarodowej
woj. wielkopolskie
Kierownik projektu (z jednostki realizującej):
prof. Małgorzata Bartosik-Purgat
Liczba wykonawców projektu: 4
Konkurs: OPUS 24 - ogłoszony 2022-07-15
Przyznana kwota: 349 938 PLN
Rozpoczęcie projektu: 2023-10-01
Zakończenie projektu: 2026-10-29
Planowany czas trwania projektu: 36 miesięcy (z wniosku)
Status projektu: Projekt w realizacji
Pobierz opis projektu w formacie .pdf
Uwaga - opisy projektów zostały sporządzone przez samych autorów wniosków i w niezmienionej formie umieszczone w systemie.