Projekty finansowane przez NCN


Dane kierownika projektu i jednostki realizującej

Szczegółowe informacje o projekcie i konkursie

Słowa kluczowe

Aparatura

Wyczyść formularz

Twórcza sprawczość: pomiar, mechanizmy, wspieranie

2022/45/B/HS6/00372

Słowa kluczowe:

twórcza sprawczość poczucie skuteczności teoria odpowiedzi na zadania testowe interwencje psychologiczne

Deskryptory:

  • HS6_4: Psychologia rozwoju, rodziny, wychowania i edukacji
  • HS6_7: Historia myśli psychologicznej, metodologia, psychometria, diagnostyka psychologiczna

Panel:

HS6 - Człowiek i życie społeczne: psychologia, pedagogika, socjologia

Jednostka realizująca:

Uniwersytet Wrocławski, Wydział Nauk Historycznych i Pedagogicznych

woj.

Inne projekty tej jednostki 

Kierownik projektu (z jednostki realizującej):

dr hab. Maciej Karwowski 

Liczba wykonawców projektu: 3

Konkurs: OPUS 23 - ogłoszony 2022-03-28

Przyznana kwota: 1 485 465 PLN

Rozpoczęcie projektu: 2023-01-01

Zakończenie projektu: 2027-01-18

Planowany czas trwania projektu: 48 miesięcy (z wniosku)

Status projektu: Projekt w realizacji

Opis Projektu

Pobierz opis projektu w formacie .pdf

Uwaga - opisy projektów zostały sporządzone przez samych autorów wniosków i w niezmienionej formie umieszczone w systemie.

Dane z raportu końcowego/rocznego

  • Publikacje w czasopismach (2)
  1. Teachers as creative agents: How self-beliefs and self-regulation drive teachers' creative activity
    Autorzy:
    Aleksandra Zielińska, Izabela Lebuda, Aneta Gop, Maciej Karwowski
    Czasopismo:
    Contemporary Educational Psychology (rok: 2024, tom: 77, strony: 102267), Wydawca: Elsevier
    Status:
    Opublikowana
    Doi:
    10.1016/j.cedpsych.2024.102267 - link do publikacji
  2. Lost in translation? Not for Large Language Models: Automated divergent thinking scoring performance translates to non-English contexts
    Autorzy:
    Aleksandra Zielińska, Peter Organisciak, Denis Dumas, Maciej Karwowski
    Czasopismo:
    Thinking Skills and Creativity (rok: 2023, tom: 50, strony: 101414), Wydawca: Elsevier
    Status:
    Opublikowana
    Doi:
    10.1016/j.tsc.2023.101414 - link do publikacji