Projekty finansowane przez NCN


Dane kierownika projektu i jednostki realizującej

Szczegółowe informacje o projekcie i konkursie

Słowa kluczowe

Aparatura

Wyczyść formularz

Tożsamość cyfrowa - analiza wielopoziomowa wpływu na zaangażowanie interesariuszy organizacji

2020/37/B/HS4/00360

Słowa kluczowe:

cyfrowa tożsamość zaangażowanie organizacja interesariusze

Deskryptory:

  • HS4_9: Zarządzanie organizacjami, zarządzanie strategiczne, koncepcje i metody zarządzania, logistyka

Panel:

HS4 - Jednostka, instytucje, rynki: ekonomia, finanse, zarządzanie, demografia

Jednostka realizująca:

Uniwersytet Jagielloński, Wydział Zarządzania i Komunikacji Społecznej

woj.

Inne projekty tej jednostki 

Kierownik projektu (z jednostki realizującej):

prof. Wojciech Tadeusz Czakon 

Liczba wykonawców projektu: 5

Konkurs: OPUS 19 - ogłoszony 2020-03-16

Przyznana kwota: 613 452 PLN

Rozpoczęcie projektu: 2021-01-01

Zakończenie projektu: 2025-01-25

Planowany czas trwania projektu: 48 miesięcy (z wniosku)

Status projektu: Projekt zakończony

Opis Projektu

Pobierz opis projektu w formacie .pdf

Uwaga - opisy projektów zostały sporządzone przez samych autorów wniosków i w niezmienionej formie umieszczone w systemie.

Dane z raportu końcowego/rocznego

  • Publikacje w czasopismach (3)
  1. Who are we? Analysing the Digital Identities of Organizations through the lens of Micro-interactions on Social Media
    Autorzy:
    Wojciech Czakon, Karolina Mania, Aneta Kuźniarska, Monika Jedynak, Michał Choiński, Marina Dabić
    Czasopismo:
    TEchnological FOrecasting and Social Change (rok: 2023, tom: ND, strony: 35), Wydawca: Elsevier
    Status:
    Złożona
  2. Who are we? Analysing the Digital Identities of Organizations through the lens of Micro-interactions on Social Media
    Autorzy:
    Wojciech Czakon, Karolina Mania, Aneta Kuźniarska, Monika Jedynak, Michał Choiński, Marina Dabić
    Czasopismo:
    TEchnological FOrecasting and Social Change (rok: 2023, tom: ND, strony: 35), Wydawca: Elsevier
    Status:
    Złożona
  3. Social media and constructing the digital identity of organizations: A bibliometric analysis
    Autorzy:
    Wojciech Czakon, Monika Jedynak, Aneta Kuźniarska, Karolina Mania
    Czasopismo:
    Entrepreneurial Business and Economics Review (rok: 2023, tom: 11, strony: 43-56), Wydawca: Kraków University of Economics
    Status:
    Opublikowana
    Doi:
    10.15678/EBER.2023.110403 - link do publikacji