Projekty finansowane przez NCN


Dane kierownika projektu i jednostki realizującej

Szczegółowe informacje o projekcie i konkursie

Słowa kluczowe

Aparatura

Wyczyść formularz

Sztuczna Inteligencja jako twórca reklamy: badania eksperymentalne nad reakcjami konsumentów wobec przekazu reklamowego stworzonego przez technologie oparte na Sztucznej Inteligencji

2020/37/B/HS4/00124

Słowa kluczowe:

przekaz reklamowy reklama Sztuczna Inteligencja zachowania konsumentów

Deskryptory:

  • HS4_8: Ekonomia behawioralna, konsumpcja i zachowania konsumentów, marketing
  • HS6_6: Psychologia pracy, organizacji, ekonomiczna, reklamy i marketingu

Panel:

HS4 - Jednostka, instytucje, rynki: ekonomia, finanse, zarządzanie, demografia

Jednostka realizująca:

Uniwersytet Łódzki, Wydział Studiów Międzynarodowych i Politologicznych

woj. łódzkie

Inne projekty tej jednostki 

Kierownik projektu (z jednostki realizującej):

dr hab. Małgorzata Karpińska-Krakowiak 

Liczba wykonawców projektu: 1

Konkurs: OPUS 19 - ogłoszony 2020-03-16

Przyznana kwota: 376 104 PLN

Rozpoczęcie projektu: 2021-01-01

Zakończenie projektu: 2025-01-21

Planowany czas trwania projektu: 48 miesięcy (z wniosku)

Status projektu: Projekt w realizacji

Opis Projektu

Pobierz opis projektu w formacie .pdf

Uwaga - opisy projektów zostały sporządzone przez samych autorów wniosków i w niezmienionej formie umieszczone w systemie.