2020/37/B/HS4/00124
Słowa kluczowe:
przekaz reklamowy reklama Sztuczna Inteligencja zachowania konsumentów
Deskryptory:
Panel:
HS4 - Jednostka, instytucje, rynki: ekonomia, finanse, zarządzanie, demografia
Jednostka realizująca:
Uniwersytet Łódzki, Wydział Studiów Międzynarodowych i Politologicznych
woj. łódzkie
Kierownik projektu (z jednostki realizującej):
dr hab. Małgorzata Karpińska-Krakowiak
Liczba wykonawców projektu: 1
Konkurs: OPUS 19 - ogłoszony 2020-03-16
Przyznana kwota: 376 104 PLN
Rozpoczęcie projektu: 2021-01-01
Zakończenie projektu: 2025-01-21
Planowany czas trwania projektu: 48 miesięcy (z wniosku)
Status projektu: Projekt w realizacji
Pobierz opis projektu w formacie .pdf
Uwaga - opisy projektów zostały sporządzone przez samych autorów wniosków i w niezmienionej formie umieszczone w systemie.