Projekty finansowane przez NCN


Dane kierownika projektu i jednostki realizującej

Szczegółowe informacje o projekcie i konkursie

Słowa kluczowe

Aparatura

Wyczyść formularz

Wpływ koordynacji interpersonalnej na efekt ekstrapolacji. Zrozumienie rozprzestrzeniania się skutków naśladownictwa

2019/35/O/HS6/00420

Słowa kluczowe:

efekt kameleona mimika imitacja wpływ społeczny efekt ekstrapolacji

Deskryptory:

  • HS6_2: Psychologia społeczna, polityczna, środowiskowa i międzykulturowa

Panel:

HS6 - Człowiek i życie społeczne: psychologia, pedagogika, socjologia

Jednostka realizująca:

Uniwersytet SWPS

woj.

Inne projekty tej jednostki 

Kierownik projektu (z jednostki realizującej):

dr hab. Wojciech Marek Kulesza 

Liczba wykonawców projektu: 2

Konkurs: PRELUDIUM BIS 1 - ogłoszony 2019-09-16

Przyznana kwota: 495 840 PLN

Rozpoczęcie projektu: 2020-10-01

Zakończenie projektu: 2024-09-30

Planowany czas trwania projektu: 48 miesięcy (z wniosku)

Status projektu: Projekt zakończony

Opis Projektu

Pobierz opis projektu w formacie .pdf

Uwaga - opisy projektów zostały sporządzone przez samych autorów wniosków i w niezmienionej formie umieszczone w systemie.

Dane z raportu końcowego/rocznego

  • Publikacje w czasopismach (10)
  1. The disadvantage of mimicry: Third-party observers are less likely to donate to mimicking individuals
    Autorzy:
    Paweł Muniak, Wojciech Kulesza, Oliver Genschow
    Czasopismo:
    Journal of Personality and Social Psychology: Attitudes and Social Cognition (rok: 2023, tom: brak danych, strony: brak danych), Wydawca: American Psychological Association
    Status:
    Złożona
  2. The chameleon effect, the temporal aspects of mimicry and their impact on service measurement
    Autorzy:
    Wojciech Kulesza, Dariusz Dolinski, Mariola Kosim, Tomasz Grzyb, Paweł Muniak, Dariusz Jemielniak
    Czasopismo:
    European Review of Applied Psychology (rok: 2022, tom: 72, strony: brak danych), Wydawca: ELSEVIER
    Status:
    Opublikowana
    Doi:
    10.1016/j.erap.2022.100767 - link do publikacji
  3. The chameleon effect in customer relationship management: Experiments on the spillover effects of mimicry in natural settings of a chain hotel and a chain grocery shop
    Autorzy:
    Wojciech Kulesza, Dariusz Dolinski, Paweł Muniak, Joanna Borkowska, Polina Bibikova, Tomasz Grzyb
    Czasopismo:
    Frontiers in Psychology (rok: 2023, tom: 14, strony: brak danych), Wydawca: Frontiers Media S.A.
    Status:
    Opublikowana
    Doi:
    10.3389/fpsyg.2023.1016125 - link do publikacji
  4. Being mimicked by one person positively influences the relationship with another person
    Autorzy:
    Paweł Muniak, Wojciech Kulesza, Dariusz Dolinski, Tomasz Grzyb, Oliver Genschow
    Czasopismo:
    Journal of Experimental Social Psychology (rok: 2023, tom: brak danych, strony: brak danych), Wydawca: ELSEVIER
    Status:
    Złożona
  5. The chameleon effect in customer relationship management: Experiments on the spillover effects of mimicry in natural settings of a chain hotel and a chain grocery shop
    Autorzy:
    Wojciech Kulesza, Dariusz Dolinski, Paweł Muniak, Joanna Borkowska, Polina Bibikova, Tomasz Grzyb
    Czasopismo:
    Frontiers in Psychology (rok: 2023, tom: 14, strony: brak danych), Wydawca: Frontiers Media S.A.
    Status:
    Opublikowana
    Doi:
    10.3389/fpsyg.2023.1016125 - link do publikacji
  6. The chameleon effect, the temporal aspects of mimicry and their impact on service measurement
    Autorzy:
    Wojciech Kulesza, Dariusz Dolinski, Mariola Kosim, Tomasz Grzyb, Paweł Muniak, Dariusz Jemielniak
    Czasopismo:
    European Review of Applied Psychology , Wydawca: ELSEVIER
    Status:
    Przyjęta do publikacji
  7. The chameleon effect, the temporal aspects of mimicry and their impact on service measurement
    Autorzy:
    Wojciech Kulesza, Dariusz Dolinski, Mariola Kosim, Tomasz Grzyb, Paweł Muniak, Dariusz Jemielniak
    Czasopismo:
    European Review of Applied Psychology , Wydawca: ELSEVIER
    Status:
    Przyjęta do publikacji
  8. Being mimicked by one person positively influences the relationship with another person
    Autorzy:
    Paweł Muniak, Wojciech Kulesza, Dariusz Dolinski, Tomasz Grzyb, Oliver Genschow
    Czasopismo:
    Journal of Experimental Social Psychology (rok: 2023, tom: brak danych, strony: brak danych), Wydawca: ELSEVIER
    Status:
    Złożona
  9. The chameleon effect, the temporal aspects of mimicry and their impact on service measurement
    Autorzy:
    Wojciech Kulesza, Dariusz Dolinski, Mariola Kosim, Tomasz Grzyb, Paweł Muniak, Dariusz Jemielniak
    Czasopismo:
    European Review of Applied Psychology (rok: 2022, tom: 72, strony: brak danych), Wydawca: ELSEVIER
    Status:
    Opublikowana
    Doi:
    10.1016/j.erap.2022.100767 - link do publikacji
  10. The disadvantage of mimicry: Third-party observers are less likely to donate to mimicking individuals
    Autorzy:
    Paweł Muniak, Wojciech Kulesza, Oliver Genschow
    Czasopismo:
    Journal of Personality and Social Psychology: Attitudes and Social Cognition (rok: 2023, tom: brak danych, strony: brak danych), Wydawca: American Psychological Association
    Status:
    Złożona