Projekty finansowane przez NCN


Dane kierownika projektu i jednostki realizującej

Szczegółowe informacje o projekcie i konkursie

Słowa kluczowe

Aparatura

Wyczyść formularz

Wpływ motywów zakupowych, preferencji dotyczących kanałów handlu oraz technologii cross-channel na zachowania cross-channel - analiza porównawcza między Niemcami a Polską.

2018/31/G/HS4/00858

Słowa kluczowe:

dystrybucja cross-channel multi-channel handel detaliczny technologie w handlu detalicznym motywy zakupowe

Deskryptory:

  • HS4_8: Ekonomia behawioralna, konsumpcja i zachowania konsumentów, marketing

Panel:

HS4 - Jednostka, instytucje, rynki: ekonomia, finanse, zarządzanie, demografia

Jednostka realizująca:

Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach, Wydział Zarządzania

woj. śląskie

Inne projekty tej jednostki 

Kierownik projektu (z jednostki realizującej):

dr hab. Marcin Komor 

Liczba wykonawców projektu: 3

Konkurs: BEETHOVEN 3 - ogłoszony 2018-09-14

Przyznana kwota: 297 767 PLN

Rozpoczęcie projektu: 2020-08-28

Zakończenie projektu: 2025-08-27

Planowany czas trwania projektu: 36 miesięcy (z wniosku)

Status projektu: Projekt w realizacji

Opis Projektu

Pobierz opis projektu w formacie .pdf

Uwaga - opisy projektów zostały sporządzone przez samych autorów wniosków i w niezmienionej formie umieszczone w systemie.