Projekty finansowane przez NCN


Dane kierownika projektu i jednostki realizującej

Szczegółowe informacje o projekcie i konkursie

Słowa kluczowe

Aparatura

Wyczyść formularz

Wpływ zaangażowania interesu własnego na sądy moralne dzieci w wieku przedszkolnym.

2018/31/N/HS6/03703

Słowa kluczowe:

moralności sądy moralne dzieci interes własny

Deskryptory:

  • HS6_2: Psychologia społeczna, polityczna, środowiskowa i międzykulturowa
  • HS6_4: Psychologia rozwoju, rodziny, wychowania i edukacji

Panel:

HS6 - Człowiek i życie społeczne: psychologia, pedagogika, socjologia

Jednostka realizująca:

SWPS Uniwersytet Humanistycznospołeczny z siedzibą w Warszawie, Wydział Zamiejscowy w Sopocie

woj. mazowieckie

Inne projekty tej jednostki 

Kierownik projektu (z jednostki realizującej):

Katarzyna Myślińska Szarek 

Liczba wykonawców projektu: 2

Konkurs: PRELUDIUM 16 - ogłoszony 2018-09-14

Przyznana kwota: 85 530 PLN

Rozpoczęcie projektu: 2019-08-05

Zakończenie projektu: 2022-02-04

Planowany czas trwania projektu: 30 miesięcy (z wniosku)

Status projektu: Projekt rozliczony

Opis Projektu

Pobierz opis projektu w formacie .pdf

Uwaga - opisy projektów zostały sporządzone przez samych autorów wniosków i w niezmienionej formie umieszczone w systemie.

Zakupiona aparatura

  1. Laptop. Za kwotę 5 000 PLN
  2. Pendrive Samsung. Za kwotę 118 PLN
  3. Dysk zewnętrzny. Za kwotę 469 PLN

Dane z raportu końcowego/rocznego

  • Publikacje w czasopismach (3)
  1. I scratched your back; should you not scratch mine? The expectation of reciprocity in 4- to 6- year-old children following a prosocial investment
    Autorzy:
    Katarzyna Myślińska Szarek & Łukasz Tanaś
    Czasopismo:
    European Journal of Developmental Psychology (rok: 2021, tom: online, strony: online), Wydawca: Taylor&Francis
    Status:
    Opublikowana
    Doi:
    10.1080/17405629.2021.1918095 - link do publikacji
  2. Partner in Crime: Beneficial Cooperation Overcomes Children's Aversion to Antisocial Others.
    Autorzy:
    Myślinska Szarek Katarzyna, Bocian Konrad, Baryła Wiesław, i Wojciszke Bogdan
    Czasopismo:
    Developmental Science (rok: 2020, tom: 24, strony: e13038), Wydawca: Wiley
    Status:
    Opublikowana
    Doi:
    10.1111/DESC.13038 - link do publikacji
  3. Beyond inhibitory control: Relationship between spatial and social skills in preschool children
    Autorzy:
    Łukasz Tanaś & Katarzyna Myślińska Szarek
    Czasopismo:
    Cognitive Development (rok: 2021, tom: 59, strony: 101084), Wydawca: Elsevier
    Status:
    Opublikowana
    Doi:
    10.1016/j.cogdev.2021.101084 - link do publikacji