2017/25/B/HS4/00372
Słowa kluczowe:
strategie marki międzynarodowej efekt kraju pochodzenia marki COBO zachowania konsumentów przedsiębiorstwa z rynków wschodzących
Deskryptory:
Panel:
HS4 - Jednostka, instytucje, rynki: ekonomia, finanse, zarządzanie, demografia
Jednostka realizująca:
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie, Kolegium Gospodarki Światowej
woj. mazowieckie
Kierownik projektu (z jednostki realizującej):
Liczba wykonawców projektu: 2
Konkurs: OPUS 13 - ogłoszony 2017-03-15
Przyznana kwota: 279 300 PLN
Rozpoczęcie projektu: 2018-04-01
Zakończenie projektu: 2022-04-02
Planowany czas trwania projektu: 48 miesięcy (z wniosku)
Status projektu: Projekt rozliczony
Pobierz opis projektu w formacie .pdf
Uwaga - opisy projektów zostały sporządzone przez samych autorów wniosków i w niezmienionej formie umieszczone w systemie.