Projekty finansowane przez NCN


Dane kierownika projektu i jednostki realizującej

Szczegółowe informacje o projekcie i konkursie

Słowa kluczowe

Aparatura

Wyczyść formularz

Uczestnictwo w konsumpcji wspólnej - uwarunkowania i model pomiarowy

2016/23/N/HS4/03435

Słowa kluczowe:

konsumpcja kolaboratywna gospodarka dzielenia się determinanty

Deskryptory:

  • HS4_8: Ekonomia behawioralna, konsumpcja i zachowania konsumentów, marketing

Panel:

HS4 - Jednostka, instytucje, rynki: ekonomia, finanse, zarządzanie, demografia

Jednostka realizująca:

Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach, Wydział Informatyki i Komunikacji

woj. śląskie

Inne projekty tej jednostki 

Kierownik projektu (z jednostki realizującej):

Agnieszka Małecka 

Liczba wykonawców projektu: 2

Konkurs: PRELUDIUM 12 - ogłoszony 2016-09-15

Przyznana kwota: 69 000 PLN

Rozpoczęcie projektu: 2017-09-13

Zakończenie projektu: 2019-09-12

Planowany czas trwania projektu: 24 miesięcy (z wniosku)

Status projektu: Projekt rozliczony

Opis Projektu

Pobierz opis projektu w formacie .pdf

Uwaga - opisy projektów zostały sporządzone przez samych autorów wniosków i w niezmienionej formie umieszczone w systemie.

Dane z raportu końcowego/rocznego

  • Publikacje w czasopismach (5)
  1. The Study of Multidimensional Collaborative Consumption Utility
    Autorzy:
    Małecka Agnieszka, Pfajfar Gregor
    Czasopismo:
    Marketing i Rynek (rok: 2020, tom: 8, strony: 45646), Wydawca: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne
    Status:
    Opublikowana
    Doi:
    10.33226/1231-7853.2020.8.2 - link do publikacji
  2. Adoption of collaborative consumption as sustainable social innovation: sociability and novelty seeking perspective
    Autorzy:
    Agnieszka Małecka, Maciej Mitręga, Barbara Mróz-Gorgoń, Gregor Pfajfar
    Czasopismo:
    Journal of Business Research (rok: 2022, tom: 144, strony: 163–179), Wydawca: Elsevier
    Status:
    Opublikowana
    Doi:
    10.1016/j.jbusres.2022.01.062 - link do publikacji
  3. Segmentation of collaborative consumption consumers: social identity theory perspective
    Autorzy:
    Agnieszka Małecka, Maciej Mitręga, Gregor Pfajfar
    Czasopismo:
    International Journal of Consumer Studies (rok: 2022, ), Wydawca: John Wiley & Sons (Wiley)
    Status:
    Opublikowana
    Doi:
    10.1111/ijcs.12798 - link do publikacji
  4. Altruistyczny wymiar konsumpcji kolaboratywnej-czy naprawdę istnieje?: na przykładzie wspólnego użytkowania sprzętu medycznego
    Autorzy:
    Małecka Agnieszka
    Czasopismo:
    Marketing i Rynek (rok: 2019, tom: 5, strony: 21-27), Wydawca: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne
    Status:
    Opublikowana
    Doi:
    10.33226/1231-7853.2019.5.3 - link do publikacji
  5. Wykorzystanie metodyki tzw. lejka paradygmatu do analizy wiedzy na temat konsumpcji kolaboratywnej i jej uwarunkowań
    Autorzy:
    Małecka Agnieszka, Mitręga Maciej
    Czasopismo:
    Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wroclawiu (rok: 2018, tom: 525, strony: 96-104), Wydawca: Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu
    Status:
    Opublikowana
    Doi:
    10.15611/pn.2018.525.08 - link do publikacji