Projekty finansowane przez NCN


Dane kierownika projektu i jednostki realizującej

Szczegółowe informacje o projekcie i konkursie

Słowa kluczowe

Aparatura

Wyczyść formularz

Konsumenci wobec koncepcji wspólnego znaku towarowego gwarancyjnego polskich przedsiębiorstw rodzinnych

2016/21/B/HS4/01600

Słowa kluczowe:

postawy nabywców segmentacja przedsiębiorstwo rodzinne znak towarowy gwarancyjny

Deskryptory:

  • HS4_8: Ekonomia behawioralna, konsumpcja i zachowania konsumentów, marketing

Panel:

HS4 - Jednostka, instytucje, rynki: ekonomia, finanse, zarządzanie, demografia

Jednostka realizująca:

Uniwersytet Gdański, Wydział Ekonomiczny

woj. pomorskie

Inne projekty tej jednostki 

Kierownik projektu (z jednostki realizującej):

dr hab. Anna Nikodemska-Wołowik 

Liczba wykonawców projektu: 2

Konkurs: OPUS 11 - ogłoszony 2016-03-15

Przyznana kwota: 201 110 PLN

Rozpoczęcie projektu: 2017-01-24

Zakończenie projektu: 2019-11-23

Planowany czas trwania projektu: 34 miesięcy (z wniosku)

Status projektu: Projekt rozliczony

Opis Projektu

Pobierz opis projektu w formacie .pdf

Uwaga - opisy projektów zostały sporządzone przez samych autorów wniosków i w niezmienionej formie umieszczone w systemie.

Dane z raportu końcowego/rocznego

  • Publikacje w czasopismach (7)
  1. Family enterprises in Polish consumers' mindset in the light of international tendencies
    Autorzy:
    Anna Maria Nikodemska-Wołowik, Joanna Bednarz
    Czasopismo:
    JOURNAL OF ECONOMICS AND MANAGEMENT (rok: 2017, tom: 29 nr 3, strony: 45434), Wydawca: Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
    Status:
    Opublikowana
    Doi:
    10.22367/jem.2017.29.01 - link do publikacji
  2. Family enterprises in the context of consumer ethnocentrism and relationship-building
    Autorzy:
    Anna Maria Nikodemska-Wolowik, Joanna Bednarz
    Czasopismo:
    Problemy Zarządzania - Management Issues" (rok: 2019, tom: 17, no. 1(81), strony: 77-92), Wydawca: Wydział Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego
    Status:
    Opublikowana
    Doi:
    10.7172/1644-9584.81.4 - link do publikacji
  3. Trends In Young Consumers' Behaviour - Implications For Family Enterprises
    Autorzy:
    Anna Maria Nikodemska-Wolowik, Joanna Bednarz, Jeffrey R. Foreman
    Czasopismo:
    "Economics & Sociology" (rok: 2019, tom: 12(3), strony: 45620), Wydawca: Centre of Sociological Research
    Status:
    Opublikowana
    Doi:
    10.14254/2071-789X.2018/12-3/1 - link do publikacji
  4. Consumer Perceptions of the Concept of Family Businesses' Collective Certification Trademark
    Autorzy:
    Anna M. Nikodemska-Wołowik, Joanna Bednarz, Dagmara Wach, Joseph P. Little, Mark A. Kubik
    Czasopismo:
    Entrepreneurial Business and Economics Review (rok: 2020, ), Wydawca: Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie
    Status:
    Złożona
    Doi:
    10.1007/s11002------------ - link do publikacji
  5. Gospodarcze i społeczno-kulturowe uwarunkowania rozwoju chińskich przedsiębiorstw rodzinnych
    Autorzy:
    Anna Maria Nikodemska-Wołowik, Tomasz Bieliński, Joanna Bednarz
    Czasopismo:
    PRZEDSIĘBIORCZOŚĆ I ZARZĄDZANIE (rok: 2017, tom: XVIII z6 czI, strony: 211-224), Wydawca: Wydawnictwo Społecznej Akademii Nauk
    Status:
    Opublikowana
  6. A family-enterprise collective certification trademark: Consumer insight
    Autorzy:
    Anna M. Nikodemska-Wołowik, Piotr Zientara, Anna Zamojska
    Czasopismo:
    Journal of Family Business Management (rok: 2020, tom: jeszcze bez nr, strony: liczba stron: 15), Wydawca: EMERALD
    Status:
    Opublikowana
    Doi:
    10.1108/JFBM-10-2019-0067 - link do publikacji
  7. Wspólny znak towarowy gwarancyjny w ujęciu ekonomiczno-prawnym wobec wyzwań międzynarodowych
    Autorzy:
    Anna Maria Nikodemska-Wołowik, Joanna Bednarz
    Czasopismo:
    MARKETING I RYNEK (rok: 2017, tom: R.24 nr 9, strony: 245-250), Wydawca: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne
    Status:
    Opublikowana