Projekty finansowane przez NCN


Dane kierownika projektu i jednostki realizującej

Szczegółowe informacje o projekcie i konkursie

Słowa kluczowe

Aparatura

Wyczyść formularz

Wpływ przezczaszkowej stymulacji prądem stałym na uczenie motoryczne za pomocą wyobrażania ruchowego.

2015/17/N/HS6/00661

Słowa kluczowe:

uczenie motoryczne symulacja ruchowa EEG tDCS

Deskryptory:

  • HS6_5: Psychologia ewolucyjna i porównawcza, genetyka zachowania, psychofizjologia, neuropsychologia
  • NZ7_7: Rehabilitacja

Panel:

HS6 - Człowiek i życie społeczne: psychologia, pedagogika, socjologia

Jednostka realizująca:

Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu, Wydział Fizyki

woj. wielkopolskie

Inne projekty tej jednostki 

Kierownik projektu (z jednostki realizującej):

Jagna Sobierajewicz 

Liczba wykonawców projektu: 2

Konkurs: PRELUDIUM 9 - ogłoszony 2015-03-16

Przyznana kwota: 88 076 PLN

Rozpoczęcie projektu: 2016-03-17

Zakończenie projektu: 2018-03-16

Planowany czas trwania projektu: 24 miesięcy (z wniosku)

Status projektu: Projekt rozliczony

Opis Projektu

Pobierz opis projektu w formacie .pdf

Uwaga - opisy projektów zostały sporządzone przez samych autorów wniosków i w niezmienionej formie umieszczone w systemie.

Zakupiona aparatura

  1. stymulator tDCS BrainStim.
  2. Laptop z oprogramowaniem Office. Za kwotę 3 500 PLN

Dane z raportu końcowego/rocznego

  • Publikacje w czasopismach (1)
  1. Does transcranial direct current stimulation affect the learning of a fine sequential hand motor skill with motor imagery?
    Autorzy:
    Jagna Sobierajewicz, Wojciech Jaśkowski, Rob van der Lubbe
    Czasopismo:
    Journal of Motor Behavior (rok: 2018, tom: 51, strony: 451-465), Wydawca: American Psychological Association
    Status:
    Opublikowana
    Doi:
    10.1080/00222895.2018.1513395 - link do publikacji