Differences and similarities in approach to sustainable marketing tools used by SMEs in the food & drink sector in selected European countries,
Autorzy:
E. Rudawska, E. Putek-Szeląg, U. Leusmann
Czasopismo:
Przegląd Organizacji (rok: 2018, tom: 5, strony: 28-34), Wydawca: TONiK
Socio-ecological innovations in marketing activities – comparative analysis of Western European countries and Central-Eastern European countries,
Autorzy:
E. Rudawska, E. Frąckiewicz, M. Wiścicka-Fernando
Czasopismo:
Economics and Business Review (rok: 2018, tom: 4(18), no3, strony: 51-69), Wydawca: Poznań University of Economics
Postawy menadżerów MSP wobec koncepcji marketingu zrównoważonego – perspektywa wybranych krajów Europy Środkowo-Wschodniej
Autorzy:
E. Rudawska, E. Frąckiewicz, M. Wiścicka
Czasopismo:
Marketing i Rynek (rok: 2017, tom: nr 9, strony: 315-322), Wydawca: PWE
Socio-ecological innovations in marketing activities – comparative analysis of Western European countries and Central-Eastern European countries,
Autorzy:
E. Rudawska, E. Frąckiewicz, M. Wiścicka-Fernando
Czasopismo:
Economics and Business Review (rok: 2018, tom: 4(18), no3, strony: 51-69), Wydawca: Poznań University of Economics
The development of food retail formats – evidence from Poland
Autorzy:
E. Rudawska, K. BIlińska-Reformat
Czasopismo:
British Food Journal (rok: 2018, tom: Vol.120, no 2, strony: 309-324), Wydawca: Emerald Publishing Limited
Sustainable Marketing Mix – the Basic Assumptions
Autorzy:
E. Rudawska, E. Frąckiewicz, M. WIścicka
Czasopismo:
Polityki Europejskie, Finanse i Marketing (rok: 2016, tom: 15 (64), strony: 130-138), Wydawca: SGGW Warszawa
Sustainable marketing strategies in the food and drink industry: a comparative analysis of B2B and B2C SMEs operating in Europe
Czasopismo:
Journal of Business & Industrial Marketing (rok: 2018, tom: brak, strony: brak), Wydawca: Emerald Publishing Limited
THE INFLUENCE OF CHANGES IN THE CONTEMPORARY BUSINESS ENVIRONMENT ON COMPANIES' MISSION AND GOALS – THE EXAMPLE OF SELECTED EUROPEAN COUNTRIES
Autorzy:
Edyta Rudawska, Zhanna Belyaeva
Czasopismo:
International Journal of Sales, Retailing and Marketing (rok: 2018, tom: Vol7 no2, strony: 63-72), Wydawca: Access Press UK
Sustainable Marketing as a Response to Contemporary Challenges Facing Companies in Poland
Autorzy:
E. Rudawska, E. Frąckiewicz, M. Wiścicka
Czasopismo:
International Journal of Management Cases (rok: 2016, tom: vol. 18 issue 4, strony: 15-29), Wydawca: CIRCLE Research Centre
The development of food retail formats – evidence from Poland
Autorzy:
E. Rudawska, K. BIlińska-Reformat
Czasopismo:
British Food Journal (rok: 2018, tom: Vol.120, no 2, strony: 309-324), Wydawca: Emerald Publishing Limited
Employees as internal stakeholders in the concept of sustainable marketing – a comparative analysis of European and Asian market
Autorzy:
E. Rudawska, S. Weerasiri, M. Wiścicka-Fernando
Czasopismo:
International Journal of Contemporary Management (rok: 2018, tom: brak, strony: brak), Wydawca: Uniwersytet Jagielloński
Percepcja koncepcji marketingu zrównoważonego przez menadżerów MSP w wybranych krajach Europy i Azji
Czasopismo:
Przedsiębiorczość i Zarządzanie (rok: 2019, tom: XX Zeszyt 6, strony: 351-364), Wydawca: SAN
Sustainable marketing strategies in the food and drink industry: a comparative analysis of B2B and B2C SMEs operating in Europe
Czasopismo:
Journal of Business & Industrial Marketing (rok: 2018, tom: brak, strony: brak), Wydawca: Emerald Publishing Limited
THE INFLUENCE OF CHANGES IN THE CONTEMPORARY BUSINESS ENVIRONMENT ON COMPANIES' MISSION AND GOALS – THE EXAMPLE OF SELECTED EUROPEAN COUNTRIES
Autorzy:
Edyta Rudawska, Zhanna Belyaeva
Czasopismo:
International Journal of Sales, Retailing and Marketing (rok: 2018, tom: Vol7 no2, strony: 63-72), Wydawca: Access Press UK
Differences and similarities in approach to sustainable marketing tools used by SMEs in the food & drink sector in selected European countries,
Autorzy:
E. Rudawska, E. Putek-Szeląg, U. Leusmann
Czasopismo:
Przegląd Organizacji (rok: 2018, tom: 5, strony: 28-34), Wydawca: TONiK