Projekty finansowane przez NCN


Dane kierownika projektu i jednostki realizującej

Szczegółowe informacje o projekcie i konkursie

Słowa kluczowe

Aparatura

Wyczyść formularz

Koncepcja marketingu zrównoważonego i jej stosowanie na wybranych rynkach europejskich - identyfikacja międzynarodowych różnic

2014/14/M/HS4/00891

Słowa kluczowe:

marketing marketing zrównoważony zrównoważony rozwój badania międzynarodowe

Deskryptory:

  • HS4_7: Ekonomia behawioralna, konsumpcja i zachowania konsumentów, marketing
  • HS4_8: Zarządzanie organizacjami, zarządzanie strategiczne, koncepcje i metody zarządzania, logistyka

Panel:

HS4 - Jednostka, instytucje, rynki: ekonomia, finanse, zarządzanie, demografia

Jednostka realizująca:

Uniwersytet Szczeciński, Wydział Nauk Ekonomicznych i Zarządzania

woj. zachodniopomorskie

Inne projekty tej jednostki 

Kierownik projektu (z jednostki realizującej):

dr hab. Edyta Rudawska 

Liczba wykonawców projektu: 8

Konkurs: HARMONIA 6 - ogłoszony 2014-06-16

Przyznana kwota: 302 380 PLN

Rozpoczęcie projektu: 2015-05-25

Zakończenie projektu: 2018-08-24

Planowany czas trwania projektu: 39 miesięcy (z wniosku)

Status projektu: Projekt rozliczony