Projekty finansowane przez NCN


Dane kierownika projektu i jednostki realizującej

Szczegółowe informacje o projekcie i konkursie

Słowa kluczowe

Aparatura

Wyczyść formularz

Identyfikacja i pomiar kosztów zmiany dostawcy na rynkach z efektami sieciowymi metodą modelowania preferencji zadeklarowanych.

2012/05/B/HS4/04199

Słowa kluczowe:

efekt sieciowy koszty zmiany dostawcy preferencje zadeklarowane przenośność numeru telefonia komórkowa

Deskryptory:

  • HS4_2: Mikroekonomia i ekonomia instytucjonalna
  • HS4_3: Ekonometria i metody statystyczne
  • HS4_7: Ekonomia behawioralna, konsumpcja i zachowania konsumentów, marketing

Panel:

HS4 - Jednostka, instytucje, rynki: ekonomia, finanse, zarządzanie, demografia

Jednostka realizująca:

Uniwersytet Warszawski, Wydział Nauk Ekonomicznych

woj. mazowieckie

Inne projekty tej jednostki 

Kierownik projektu (z jednostki realizującej):

dr Maciej Sobolewski 

Liczba wykonawców projektu: 2

Konkurs: OPUS 3 - ogłoszony 2012-03-15

Przyznana kwota: 46 240 PLN

Rozpoczęcie projektu: 2013-02-27

Zakończenie projektu: 2014-02-26

Planowany czas trwania projektu: 12 miesięcy (z wniosku)

Status projektu: Projekt rozliczony

Zakupiona aparatura

  1. Zestaw komputerowy wraz z oprogramowaniem do modelowania funkcji uzyteczności konsumentów. Za kwotę 3 421 PLN

Dane z raportu końcowego/rocznego

  • Publikacje w czasopismach (1)
  1. How Much do Switching Costs and Local Network Effects Contribute to Consumer Lock-in in Mobile Telephony?
    Autorzy:
    Mikołaj Czajkowski, Maciej Sobolewski
    Czasopismo:
    Telecommunications Policy (rok: 2016, tom: 40(9), strony: 855-869), Wydawca: Elsevier
    Status:
    Opublikowana
    Doi: