Czytelnik w społecznej rzeczywistości medialnej. Empiryczne badanie roli i miejsca odbiorcy w polskim systemie komunikacji literackiej z zastosowaniem aparatu teoretycznego Empirycznej Nauki o Literaturze.
2012/04/S/HS2/00325
Słowa kluczowe:
Deskryptory:
- HS2_2: Teoria literatury, historia myśli literaturoznawczej, metody i orientacje badań literacko-kulturowych, antropologia literatury, komparatystyka i translatologia literacko-kulturowa
- HS2_1: Historia literatury (w tym: starożytnej, nowożytnej, współczesnej; narodowej, światowej) oraz krytyka i interpretacja literacka
- HS6_16: Socjologia kultury i komunikacji społecznej (w tym: medioznawstwo, dziennikarstwo, komunikacja internetowa)
Panel:
HS2 - Kultura i twórczość kulturowa: literaturoznawstwo, bibliotekoznawstwo, językoznawstwo, kulturoznawstwo, nauki o sztuce
Kierownik projektu (z jednostki realizującej):
dr Bogdan Balicki
Liczba wykonawców projektu: 2
Konkurs: FUGA 1 - ogłoszony 2011-12-15
Przyznana kwota: 468 000 PLN
Rozpoczęcie projektu: 2012-10-01
Zakończenie projektu: 2015-09-30
Planowany czas trwania projektu: 36 miesięcy (z wniosku)
Status projektu: Projekt rozliczony