Projekty finansowane przez NCN


Dane kierownika projektu i jednostki realizującej

Szczegółowe informacje o projekcie i konkursie

Słowa kluczowe

Aparatura

Wyczyść formularz

Optymalne strategie reklamowe w modelach renomy przedsiębiorstwa z uwzględnieniem segmentacji rynku

2011/03/D/HS4/04269

Słowa kluczowe:

renoma firmy reklama segmentacja rynku równania ewolucyjne stochastyczne równania różniczkowe optymalne sterowanie metody numeryczne

Deskryptory:

  • HS4_3: Ekonometria i metody statystyczne
  • HS4_7: Ekonomia behawioralna, konsumpcja i zachowania konsumentów, marketing
  • ST1_18: Zastosowania matematyki w innych naukach

Panel:

HS4 - Jednostka, instytucje, rynki: ekonomia, finanse, zarządzanie, demografia

Jednostka realizująca:

Uniwersytet Łódzki, Wydział Ekonomiczno-Socjologiczny

woj. łódzkie

Inne projekty tej jednostki 

Kierownik projektu (z jednostki realizującej):

dr Dominika Bogusz 

Liczba wykonawców projektu: 2

Konkurs: SONATA 2 - ogłoszony 2011-09-15

Przyznana kwota: 130 450 PLN

Rozpoczęcie projektu: 2012-08-09

Zakończenie projektu: 2016-06-08

Planowany czas trwania projektu: 46 miesięcy (z wniosku)

Status projektu: Projekt rozliczony

Zakupiona aparatura

  1. komputer przenośny+MS Office Professional Plus 2010. Za kwotę 17 000 PLN
  2. oprogramowanie specjalistyczne: Matlab, GrindEQ. Za kwotę 14 000 PLN

Dane z raportu końcowego/rocznego

  • Publikacje w czasopismach (6)
  • Publikacje książkowe (1)
  1. Necessary optimality conditions for free horizon age-structured control systems
    Autorzy:
    Mariusz Górajski
    Czasopismo:
    Journal of Optimization Theory and Applications (rok: 2016, tom: ., strony: .), Wydawca: Springer
    Status:
    Złożona
  2. The effects of market shocks on an optimal goodwill model with a random product life cycle
    Autorzy:
    Mariusz Górajski, Dominika Bogusz
    Czasopismo:
    Computers and Mathematics with Applications (rok: 2016, tom: ., strony: .), Wydawca: Elsevier
    Status:
    Złożona
  3. How usage experience and eWOM affect the spending allocation between offensive and defensive marketing? Analysis using the optimal goodwill model
    Autorzy:
    Dominika Bogusz, Mariusz Górajski
    Czasopismo:
    International Journal of Research in Marketing (rok: 2016, ), Wydawca: Elsevier
    Status:
    Złożona
  4. Optimal Double Control Problem for a PDE Model Of Goodwill Dynamics
    Autorzy:
    Dominika Bogusz, Mariusz Górajski
    Czasopismo:
    Mathematical Methods of Operations Research (rok: 2017, ), Wydawca: Springer
    Status:
    Przyjęta do publikacji
    Doi:
    10.1007/s00186-017-0577-1 - link do publikacji
  5. How loyalty programs effect goodwill? Optimal control approach
    Autorzy:
    Dominika Bogusz, Mariusz Górajski
    Czasopismo:
    Marketing Letters (rok: 2016, tom: ., strony: .), Wydawca: Springer
    Status:
    Złożona
  6. The Influence of Consumer Recommendations on Advertising Strategies in a Non-Linear Optimal Goodwill Model with Market Segmentation
    Autorzy:
    Dominika Bogusz, Mariusz Górajski
    Czasopismo:
    Mathematical Economics (rok: 2015, tom: 11(18), strony: 45433), Wydawca: Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu
    Status:
    Opublikowana
  1. Wpływ elastyczności wizerunkowej popytu na kształt optymalnych strategii reklamowych w modelu renomy firmy
    Autorzy:
    D. Bogusz, M. Górajski
    Książka:
    Matematyka i informatyka na usługach ekonomii. Rozważania ogólne. Modele (rok: 2014, tom: ., strony: 156-170), Wydawca: Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
    Status:
    Opublikowana