Projects funded by the NCN


Information on the principal investigator and host institution

Information of the project and the call

Keywords

Equipment

Delete all

Search results

11 projects found matching your search criteria :

  1. Nostalgia in brand management

    Call: OPUS 9 , Panel: HS4

    Principal investigator: dr hab. Magdalena Grębosz-Krawczyk

    Politechnika Łódzka, Wydział Zarządzania i Inżynierii Produkcji

  2. Value Creation And Capturing In The Polish Furniture Industry. Quantitative-qualitative research.

    Call: SONATA 8 , Panel: HS4

    Principal investigator: dr Paulina Bednarz-Łuczewska

    Akademia Leona Koźmińskiego

  3. Networking competence and personal brand of managers as factors increasing their employability

    Call: PRELUDIUM 22 , Panel: HS4

    Principal investigator: Weronika Muszyńska

    Szkoła Główna Handlowa w Warszawie, Szkoła Doktorska

  4. CEO personal brand and company brand

    Call: PRELUDIUM 17 , Panel: HS4

    Principal investigator: Anna Górska

    Akademia Leona Koźmińskiego

  5. Digital communication impact on stakeholder participation in the city branding

    Call: PRELUDIUM 17 , Panel: HS4

    Principal investigator: Maia Maziashvili

    Szkoła Główna Handlowa w Warszawie, Kolegium Gospodarki Światowej

  6. International brand strategies applied by the companies from the emerging markets in terms of the country of brand origi...

    Call: OPUS 13 , Panel: HS4

    Principal investigator: prof. Marzanna Witek-Hajduk

    Szkoła Główna Handlowa w Warszawie, Kolegium Gospodarki Światowej

  7. Relational model of shaping quality system of courier service in e-commerce

    Call: PRELUDIUM 13 , Panel: HS4

    Principal investigator: dr Aleksandra Gulc

    Politechnika Białostocka, Wydział Inżynierii Zarządzania

  8. The assessment of the innovation orientation of the knowledge intensive business services in events (KIBSE)

    Call: OPUS 12 , Panel: HS4

    Principal investigator: prof. Krzysztof Borodako

    Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie, Kolegium Nauk o Zarządzaniu i Jakości

  9. Towards the conceptual framework for the measurement of city brand strategy effectiveness. Theoretical developments and ...

    Call: OPUS 10 , Panel: HS4

    Principal investigator: dr hab. Magdalena Florek

    Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu, Wydział Zarządzania

  10. Determinants and methodology of partners brands selection in co-branding projects

    Call: SONATA 1 , Panel: HS4

    Principal investigator: dr hab. Magdalena Grębosz

    Politechnika Łódzka, Wydział Organizacji i Zarządzania

  11. Managing the European Refugee Crisis When There Is Lack of Consensus: Emergence of Strategies in Poland, Hungary and Rom...

    Call: OPUS 10 , Panel: HS6

    Principal investigator: dr hab. Adriana Mica

    Uniwersytet Warszawski, Wydział Stosowanych Nauk Społecznych i Resocjalizacji