Projects funded by the NCN


Information on the principal investigator and host institution

Information of the project and the call

Keywords

Equipment

Delete all

Search results

11 projects found matching your search criteria :

  1. Consumer behavior in a variery of retail formats: e-commerce, m-commerce, in-store

    Call: PRELUDIUM 8 , Panel: HS4

    Principal investigator: dr Andrzej Szymkowiak

    Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu, Wydział Zarządzania

  2. Internationalisation models of e-commerce enterprises

    Call: PRELUDIUM 6 , Panel: HS4

    Principal investigator: Magdalena Grochal-Brejdak

    Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach, Wydział Zarządzania

  3. Stakeholder relations and their impact on green last-mile delivery on e-commercemarket - a comparative case study

    Call: PRELUDIUM 22 , Panel: HS4

    Principal investigator: Magdalena Mucowska

    Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu, Wydział Zarządzania

  4. Determinants of young consumer acceptance of augmented reality's use in e-commerce – a cross-cultural perspective

    Call: OPUS 24 , Panel: HS4

    Principal investigator: prof. Małgorzata Bartosik-Purgat

    Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu, Instytut Gospodarki Międzynarodowej

  5. Trust of actual and potential customers from generations X, Y, Z in conversational systems in e-commerce and consumer se...

    Call: PRELUDIUM 21 , Panel: HS4

    Principal investigator: Aleksandra Popiel

    Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach

  6. International economic law in the era of digital transition: trends, regulatory models, and specific solutions concernin...

    Call: OPUS 18 , Panel: HS5

    Principal investigator: dr hab. Magdalena Słok-Wódkowska

    Uniwersytet Warszawski, Wydział Prawa i Administracji

  7. Sustainable city logsitics of last mile delivery and returns on the e-commerce market. Various groups of stakeholders' p...

    Call: OPUS 16 , Panel: HS4

    Principal investigator: dr hab. Maja Kiba-Janiak

    Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu, Wydział Zarządzania

  8. Supporting older adults to make more optimal choices in complex decision tasks involved in e-commerce

    Call: OPUS 15 , Panel: HS6

    Principal investigator: prof. Grzegorz Sędek

    SWPS Uniwersytet Humanistycznospołeczny z siedzibą w Warszawie, Wydział Psychologii

  9. Abuse of a dominant position in digital markets - the case of free services offered by online platforms

    Call: PRELUDIUM 14 , Panel: HS5

    Principal investigator: Artur Szmigielski

    Instytut Nauk Prawnych Polskiej Akademii Nauk

  10. Relational model of shaping quality system of courier service in e-commerce

    Call: PRELUDIUM 13 , Panel: HS4

    Principal investigator: dr Aleksandra Gulc

    Politechnika Białostocka, Wydział Inżynierii Zarządzania

  11. Value network creation in e-commerce in terms of logistics and marketing

    Call: OPUS 10 , Panel: HS4

    Principal investigator: dr Arkadiusz Kawa

    Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu, Instytut Gospodarki Międzynarodowej