Projekty finansowane przez NCN


Dane kierownika projektu i jednostki realizującej

Szczegółowe informacje o projekcie i konkursie

Słowa kluczowe

Aparatura

Wyczyść formularz

Kreowanie sieci wartości w handlu elektronicznym w ujęciu logistyczno-marketingowym

2015/19/B/HS4/02287

Słowa kluczowe:

sieć wartości e-handel podejście wielopoziomowe

Deskryptory:

  • HS4_9: Zarządzanie organizacjami, zarządzanie strategiczne, koncepcje i metody zarządzania, logistyka

Panel:

HS4 - Jednostka, instytucje, rynki: ekonomia, finanse, zarządzanie, demografia

Jednostka realizująca:

Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu, Instytut Gospodarki Międzynarodowej

woj. wielkopolskie

Inne projekty tej jednostki 

Kierownik projektu (z jednostki realizującej):

dr Arkadiusz Kawa 

Liczba wykonawców projektu: 3

Konkurs: OPUS 10 - ogłoszony 2015-09-15

Przyznana kwota: 374 560 PLN

Rozpoczęcie projektu: 2016-06-09

Zakończenie projektu: 2021-06-08

Planowany czas trwania projektu: 60 miesięcy (z wniosku)

Status projektu: Projekt rozliczony

Opis Projektu

Pobierz opis projektu w formacie .pdf

Uwaga - opisy projektów zostały sporządzone przez samych autorów wniosków i w niezmienionej formie umieszczone w systemie.

Zakupiona aparatura

  1. Komputer przenośny (2 szt.). Za kwotę 9 000 PLN
  2. Oprogramowanie do modelowania równań strukturalnych.
  3. Oprogramowanie do modelowania równań strukturalnych. Za kwotę 7 000 PLN

Dane z raportu końcowego/rocznego

  • Publikacje w czasopismach (20)
  • Teksty w publikacjach pokonferencyjnych (2)
  • Publikacje książkowe (11)
  1. Fulfillment service in e-commerce logistics
    Autorzy:
    Arkadiusz Kawa
    Czasopismo:
    LogForum (rok: 2017, tom: 13 (4), strony: 429-438), Wydawca: Poznan School of Logistics
    Status:
    Opublikowana
    Doi:
    10.17270/J.LOG.2017.4.4 - link do publikacji
  2. Green logistics in e-commerce
    Autorzy:
    Arkadiusz Kawa, Bartłomiej Pierański
    Czasopismo:
    LogForum (rok: 2021, tom: 17(2), strony: 183-192), Wydawca: Wyższa Szkoła Logistyki
    Status:
    Opublikowana
    Doi:
    10.17270/J.LOG.2021.588 - link do publikacji
  3. Kreowanie wartości dla klienta przez dostawców i komplementorów w handlu elektronicznym — wyniki badań z wykorzystaniem FGI
    Autorzy:
    Arkadiusz Kawa, Bartłomiej Pierański, Wojciech Zdrenka
    Czasopismo:
    Gospodarka Materiałowa i Logistyka (rok: 2019, tom: 1, strony: 45579), Wydawca: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne
    Status:
    Opublikowana
    Doi:
    1033226/1231-2037.2019.1.2 - link do publikacji
  4. Metafory, modele i teorie sieci w naukach o zarządzaniu
    Autorzy:
    Justyna Światowiec-Szczepańska, Arkadiusz Kawa
    Czasopismo:
    Organizacja i Kierowanie (rok: 2018, tom: 181, strony: 79-91), Wydawca: Szkoła Główna Handlowa
    Status:
    Opublikowana
  5. Sieć wartości w handlu elektronicznym
    Autorzy:
    Arkadiusz Kawa
    Czasopismo:
    Management Forum (rok: 2017, tom: 5, strony: 45485), Wydawca: Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu
    Status:
    Opublikowana
    Doi:
    10.15611/mf.2017.3.02 - link do publikacji
  6. Does the device matter? Differences between the behaviour of e-shoppers using smartphones, tablets and desktops
    Autorzy:
    Andrzej Szymkowiak, Bartłomiej Pierański
    Czasopismo:
    Advances in Smart Systems Research (rok: 2017, tom: 6, strony: 45303), Wydawca: Future Technology Publications
    Status:
    Opublikowana
  7. Economic Platforms and Hotel Industry in the ASEAN Countries:A Narrative Review of Literature
    Autorzy:
    Meghdad Abbasian Fereidouni, Sara Ravan Ramzani, Valliappan Raju, Arkadiusz Kawa
    Czasopismo:
    Handel Wewnętrzny (rok: 2018, tom: 6, strony: 173-187), Wydawca: Instytut Badań Rynku, Konsumpcji i Koniunktur
    Status:
    Opublikowana
  8. Kształtowanie relacji z klientami w handlu zintegrowanym wielokanałowo
    Autorzy:
    Arkadiusz Kawa
    Czasopismo:
    Organizacja i Kierowanie (rok: 2017, tom: 176, strony: 285-298), Wydawca: Szkoła Główna Handlowa
    Status:
    Opublikowana
  9. Marketplace as a key actor in e-commerce value networks
    Autorzy:
    Arkadiusz Kawa
    Czasopismo:
    LogForum (rok: 2019, tom: 4, strony: 521-529), Wydawca: Poznan School of Logistics
    Status:
    Opublikowana
    Doi:
    10.17270/J.LOG.2019.351 - link do publikacji
  10. Postrzeganie wartości oferty sprzedawców internetowych przez nabywców – wyniki badań w oparciu o metodę FGI
    Autorzy:
    Arkadiusz Kawa, Bartłomiej Pierański, Wojciech Zdrenka
    Czasopismo:
    Gospodarka Materiałowa i Logistyka (rok: 2020, tom: 1, strony: 45331), Wydawca: PWE
    Status:
    Opublikowana
    Doi:
    10.33226/1231-2037.2020.5.1 - link do publikacji
  11. The use and the future of big data analytics in supply chain management
    Autorzy:
    Wojeciech Zdrenka
    Czasopismo:
    Research in Logistics & Production (rok: 2017, tom: 7, strony: 91-102), Wydawca: Politechnika Poznańska
    Status:
    Opublikowana
    Doi:
    10.21008/j.2083-4950.2017.7.2.3 - link do publikacji
  12. Value network creation and value appropriation in e-commerce
    Autorzy:
    Arkadiusz Kawa, Justyna Światowiec-Szczepańska
    Czasopismo:
    Przedsiębiorczość i Zarządzanie (rok: 2018, tom: 19, strony: 45556), Wydawca: Społeczna Akademia Nauk
    Status:
    Opublikowana
  13. Wartość dla klienta z perspektywy sprzedawców internetowych – wyniki badań z wykorzystaniem FGI
    Autorzy:
    Arkadiusz Kawa, Bartłomiej Pierański, Wojciech Zdrenka
    Czasopismo:
    Gospodarka Materiałowa i Logistyka (rok: 2019, tom: 3, strony: 33--40), Wydawca: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne
    Status:
    Opublikowana
    Doi:
    10.33226/1231-2037.2019.3.4 - link do publikacji
  14. Lean and agile supply chains of e-commerce: empirical research
    Autorzy:
    Arkadiusz Kawa, Anna Maryniak
    Czasopismo:
    Journal of Information and Telecommunication (rok: 2018, tom: 2018, strony: 45304), Wydawca: Taylor & Francis
    Status:
    Opublikowana
    Doi:
    10.1080/24751839.2018.1553915 - link do publikacji
  15. Logistics as a value in e-commerce and its influence on satisfaction in industries: a multilevel analysis
    Autorzy:
    Arkadiusz Kawa, Justyna Światowiec-Szczepańska
    Czasopismo:
    Journal of Business and Industrial Marketing (rok: 2021, tom: 36(13), strony: 220-235), Wydawca: Emerald
    Status:
    Opublikowana
    Doi:
    10.1108/JBIM-09-2020-0429 - link do publikacji
  16. Network orientation of logistics service providers: the construct, dimensionality and measurement scale
    Autorzy:
    Wojciech Czakon, Arkadiusz Kawa, Stephanie Scott
    Czasopismo:
    International Journal of Logistics Research and Applications (rok: 2019, tom: 1, strony: 45310), Wydawca: Taylor&Francis
    Status:
    Opublikowana
    Doi:
    10.1080/13675567.2019.1705260 - link do publikacji
  17. Fulfilment as Logistics Support for E-Tailers: An Empirical Studies
    Autorzy:
    Arkadiusz Kawa
    Czasopismo:
    Sustainability (rok: 2021, tom: 13(11), strony: 5988), Wydawca: MDPI
    Status:
    Opublikowana
    Doi:
    10.3390/su13115988 - link do publikacji
  18. Logistyka jako instrument kreowania wartości dla klienta w handlu elektronicznym
    Autorzy:
    Arkadiusz Kawa
    Czasopismo:
    Przedsiębiorczość i Zarządzanie (rok: 2017, tom: 18, strony: 357-372), Wydawca: Społeczna Akademia Nauk
    Status:
    Opublikowana
  19. Transgraniczny handel elektroniczny jako wyzwanie dla e-detalistów
    Autorzy:
    Arkadiusz Kawa
    Czasopismo:
    Przedsiębiorczość i Zarządzanie (rok: 2017, tom: 17, strony: 135-150), Wydawca: Społeczna Akademia Nauk
    Status:
    Opublikowana
  20. Logistics value in e-commerce and its impact on customer satisfaction, loyalty and firm performance
    Autorzy:
    Arkadiusz Kawa, Wojciech Zdrenka
    Czasopismo:
    Electronic Ecommerce. Research and Applications (rok: 2021, tom: b.d., strony: b.d.), Wydawca: Elsevier
    Status:
    Złożona
  1. Returns In E-Commerce As A Value For Customers From Different Perspectives
    Autorzy:
    Arkadiusz Kawa
    Konferencja:
    Business Logistic in Modern Management Conference 2019 (rok: 2019, ), Wydawca: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek
    Data:
    konferencja 43748
    Status:
    Opublikowana
  2. Logistics, Satisfaction And Loyalty In E-Commerce Value Network: Discriminant Approach
    Autorzy:
    Arkadiusz Kawa, Justyna Światowiec-Szczepańska
    Konferencja:
    ISMC 2019, 15th International Strategic Management Conference (rok: 2019, ), Wydawca: Future Academy
    Data:
    konferencja 43643
    Status:
    Opublikowana
  1. IT Value for Customer: Its Influence on Satisfaction and Loyalty in E-commerce
    Autorzy:
    Arkadiusz Kawa, Justyna Światowiec-Szczepańska
    Książka:
    Intelligent Information and Database Systems (rok: 2019, tom: 11432, strony: 489-498), Wydawca: Springer International Publishing
    Status:
    Opublikowana
  2. Supply Chains of Cross-Border e-Commerce
    Autorzy:
    Arkadiusz Kawa
    Książka:
    Advanced Topics in Intelligent Information and Database Systems (rok: 2017, tom: 710, strony: 173-183), Wydawca: Springer
    Status:
    Opublikowana
  3. Dark Side of Digital Transformation in Tourism
    Autorzy:
    Meghdad Abbasian Fereidouni, Arkadiusz Kawa
    Książka:
    Intelligent Information and Database Systems (rok: 2019, tom: 11432, strony: 510-518), Wydawca: Springer International Publishing
    Status:
    Opublikowana
  4. Lean and agile supply chains of e-commerce in terms of customer value creation
    Autorzy:
    Arkadiusz Kawa, Anna Maryniak
    Książka:
    Modern Approaches for Intelligent Information and Database Systems (rok: 2018, tom: 769, strony: 317-327), Wydawca: Springer International Publishing
    Status:
    Opublikowana
  5. Potencjał hierarchicznego modelowania liniowego (HLM) jako metody badań w zarządzaniu
    Autorzy:
    Justyna Światowiec-Szczepańska, Arkadiusz Kawa
    Książka:
    Współczesne zarządzanie. Koncepcje i wyzwania", pod redakcją A. Sopińskiej i A. Modlińskiego. (rok: 2020, tom: 1, strony: 105-115), Wydawca: SGH
    Status:
    Opublikowana
  6. What Do You Know About Your Network: An Empirical Study of Value Network Awareness in E-commerce
    Autorzy:
    Bartłomiej Pierański, Arkadiusz Kawa
    Książka:
    Lecture Notes in Computer Science (rok: 2021, tom: 12672, strony: 235-245), Wydawca: Springer
    Status:
    Opublikowana
  7. Out-of-Home Delivery as a Solution of the Last Mile Problem in E-commerce
    Autorzy:
    Arkadiusz Kawa
    Książka:
    Smart and Sustainable Supply Chain and Logistics – Trends, Challenges, Methods and Best Practices. EcoProduction (Environmental Issues in Logistics and Manufacturing) (rok: 2020, tom: 1, strony: 25-40), Wydawca: Springer
    Status:
    Opublikowana
  8. Technology-Based Value Index to Outline e-Shopper Characteristics
    Autorzy:
    Sergiusz Strykowski, Bartłomiej Pierańnski
    Książka:
    Lecture Notes in Computer Science (rok: 2020, tom: 12034, strony: 428-436), Wydawca: Springer
    Status:
    Opublikowana
  9. Dynamic Configuration of Same-Day Delivery in E-commerce
    Autorzy:
    Kawa Arkadiusz, Pierański Bartłomiej, Zdrenka Wojciech
    Książka:
    Modern Approaches for Intelligent Information and Database Systems (rok: 2018, tom: 769, strony: 305-315), Wydawca: Springer International Publishing
    Status:
    Opublikowana
  10. Towards a Personalized Virtual Customer Experience
    Autorzy:
    Bartłomiej Pierański, Sergiusz Strykowski
    Książka:
    Advanced Topics in Intelligent Information and Database Systems (rok: 2017, tom: 710, strony: 185-195), Wydawca: Springer
    Status:
    Opublikowana
  11. Logistics Value and Perceived Customer Loyalty in E-commerce: Hierarchical Linear Modeling Analysis
    Autorzy:
    Arkadiusz Kawa, Justyna Światowiec-Szczepańska
    Książka:
    Lecture Notes in Computer Science (rok: 2020, tom: 12034, strony: 417-427), Wydawca: Springer
    Status:
    Opublikowana