Logistics as a value in e-commerce and its influence on satisfaction in industries: a multilevel analysis
Autorzy:
Arkadiusz Kawa, Justyna Światowiec-Szczepańska
Czasopismo:
Journal of Business and Industrial Marketing (rok: 2021, tom: 36(13), strony: 220-235), Wydawca: Emerald
Metafory, modele i teorie sieci w naukach o zarządzaniu
Autorzy:
Justyna Światowiec-Szczepańska, Arkadiusz Kawa
Czasopismo:
Organizacja i Kierowanie (rok: 2018, tom: 181, strony: 79-91), Wydawca: Szkoła Główna Handlowa
Postrzeganie wartości oferty sprzedawców internetowych przez nabywców – wyniki badań w oparciu o metodę FGI
Autorzy:
Arkadiusz Kawa, Bartłomiej Pierański, Wojciech Zdrenka
Czasopismo:
Gospodarka Materiałowa i Logistyka (rok: 2020, tom: 1, strony: 45331), Wydawca: PWE
Wartość dla klienta z perspektywy sprzedawców internetowych – wyniki badań z wykorzystaniem FGI
Autorzy:
Arkadiusz Kawa, Bartłomiej Pierański, Wojciech Zdrenka
Czasopismo:
Gospodarka Materiałowa i Logistyka (rok: 2019, tom: 3, strony: 33--40), Wydawca: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne
Sieć wartości w handlu elektronicznym
Czasopismo:
Management Forum (rok: 2017, tom: 5, strony: 45485), Wydawca: Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu
Transgraniczny handel elektroniczny jako wyzwanie dla e-detalistów
Czasopismo:
Przedsiębiorczość i Zarządzanie (rok: 2017, tom: 17, strony: 135-150), Wydawca: Społeczna Akademia Nauk
Fulfilment as Logistics Support for E-Tailers: An Empirical Studies
Czasopismo:
Sustainability (rok: 2021, tom: 13(11), strony: 5988), Wydawca: MDPI
Fulfillment service in e-commerce logistics
Czasopismo:
LogForum (rok: 2017, tom: 13 (4), strony: 429-438), Wydawca: Poznan School of Logistics
Green logistics in e-commerce
Autorzy:
Arkadiusz Kawa, Bartłomiej Pierański
Czasopismo:
LogForum (rok: 2021, tom: 17(2), strony: 183-192), Wydawca: Wyższa Szkoła Logistyki
Kreowanie wartości dla klienta przez dostawców i komplementorów w handlu elektronicznym — wyniki badań z wykorzystaniem FGI
Autorzy:
Arkadiusz Kawa, Bartłomiej Pierański, Wojciech Zdrenka
Czasopismo:
Gospodarka Materiałowa i Logistyka (rok: 2019, tom: 1, strony: 45579), Wydawca: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne
Kształtowanie relacji z klientami w handlu zintegrowanym wielokanałowo
Czasopismo:
Organizacja i Kierowanie (rok: 2017, tom: 176, strony: 285-298), Wydawca: Szkoła Główna Handlowa
Logistyka jako instrument kreowania wartości dla klienta w handlu elektronicznym
Czasopismo:
Przedsiębiorczość i Zarządzanie (rok: 2017, tom: 18, strony: 357-372), Wydawca: Społeczna Akademia Nauk
The use and the future of big data analytics in supply chain management
Autorzy:
Wojeciech Zdrenka
Czasopismo:
Research in Logistics & Production (rok: 2017, tom: 7, strony: 91-102), Wydawca: Politechnika Poznańska
Value network creation and value appropriation in e-commerce
Autorzy:
Arkadiusz Kawa, Justyna Światowiec-Szczepańska
Czasopismo:
Przedsiębiorczość i Zarządzanie (rok: 2018, tom: 19, strony: 45556), Wydawca: Społeczna Akademia Nauk
Does the device matter? Differences between the behaviour of e-shoppers using smartphones, tablets and desktops
Autorzy:
Andrzej Szymkowiak, Bartłomiej Pierański
Czasopismo:
Advances in Smart Systems Research (rok: 2017, tom: 6, strony: 45303), Wydawca: Future Technology Publications
Economic Platforms and Hotel Industry in the ASEAN Countries:A Narrative Review of Literature
Autorzy:
Meghdad Abbasian Fereidouni, Sara Ravan Ramzani, Valliappan Raju, Arkadiusz Kawa
Czasopismo:
Handel Wewnętrzny (rok: 2018, tom: 6, strony: 173-187), Wydawca: Instytut Badań Rynku, Konsumpcji i Koniunktur
Marketplace as a key actor in e-commerce value networks
Czasopismo:
LogForum (rok: 2019, tom: 4, strony: 521-529), Wydawca: Poznan School of Logistics
Network orientation of logistics service providers: the construct, dimensionality and measurement scale
Autorzy:
Wojciech Czakon, Arkadiusz Kawa, Stephanie Scott
Czasopismo:
International Journal of Logistics Research and Applications (rok: 2019, tom: 1, strony: 45310), Wydawca: Taylor&Francis
Logistics value in e-commerce and its impact on customer satisfaction, loyalty and firm performance
Autorzy:
Arkadiusz Kawa, Wojciech Zdrenka
Czasopismo:
Electronic Ecommerce. Research and Applications (rok: 2021, tom: b.d., strony: b.d.), Wydawca: Elsevier
Lean and agile supply chains of e-commerce: empirical research
Autorzy:
Arkadiusz Kawa, Anna Maryniak
Czasopismo:
Journal of Information and Telecommunication (rok: 2018, tom: 2018, strony: 45304), Wydawca: Taylor & Francis