Projekty finansowane przez NCN


Dane kierownika projektu i jednostki realizującej

Szczegółowe informacje o projekcie i konkursie

Słowa kluczowe

Aparatura

Wyczyść formularz

Pozytywne i negatywne emocje, zaangażowanie, motywacja a poziom opanowania języka angielskiego przez uczniów polskiej szkoły średniej

2022/45/B/HS2/00187

Słowa kluczowe:

emocje ciekawość przyjemność lęk językowy nuda zaangażowanie motywacja poziom opanowania języka obcego uczniowie szkoły średniej

Deskryptory:

  • HS2_006: Językoznawstwo ogólne, teoria i metodologia badań językoznawczych
  • HS2_007: Nauka o komunikacji i komunikowaniu, podstawy teoretyczne językoznawstwa stosowanego

Panel:

HS2 - Kultura i twórczość kulturowa: literaturoznawstwo, bibliotekoznawstwo, językoznawstwo, kulturoznawstwo, nauki o sztuce

Jednostka realizująca:

Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu, Wydział Pedagogiczno-Artystyczny w Kaliszu

woj. wielkopolskie

Inne projekty tej jednostki 

Kierownik projektu (z jednostki realizującej):

prof. Mirosław Andrzej Pawlak 

Liczba wykonawców projektu: 3

Konkurs: OPUS 23 - ogłoszony 2022-03-28

Przyznana kwota: 538 488 PLN

Rozpoczęcie projektu: 2023-01-01

Zakończenie projektu: 2026-01-08

Planowany czas trwania projektu: 36 miesięcy (z wniosku)

Status projektu: Projekt w realizacji

Opis Projektu

Pobierz opis projektu w formacie .pdf

Uwaga - opisy projektów zostały sporządzone przez samych autorów wniosków i w niezmienionej formie umieszczone w systemie.

Dane z raportu końcowego/rocznego

  • Publikacje w czasopismach (1)
  1. Joint Growth Trajectories of Ideal L2 Writing Self, Enjoyment, and Anxiety as Predictors of L2 Writing Achievement: Linear vs. Curvilinear Growth Curve Modeling
    Autorzy:
    Mariusz Kruk, Mirosław Pawlak, Majid Elahi Shirvan, Tahereh Taherian
    Czasopismo:
    Iranian Journal of Language Teaching Research (rok: 2024, tom: 12(3), strony: 45928), Wydawca: Urmia University, Iran
    Status:
    Opublikowana
    Doi:
    10.30466/ijltr.2024.121575 - link do publikacji