Projekty finansowane przez NCN


Dane kierownika projektu i jednostki realizującej

Szczegółowe informacje o projekcie i konkursie

Słowa kluczowe

Aparatura

Wyczyść formularz

Rola Regulacji Emocji w Występach E-sportowych

2020/39/B/HS6/00685

Słowa kluczowe:

regulacja emocji ponowna ocena pozytywne emocje wyzwanie i zagrożenie e-sport występ

Deskryptory:

  • HS6_001: Psychologia ogólna (w tym: procesów poznawczych, emocji, motywacji, osobowości, różnic indywidualnych), psychologia eksperymentalna, psycholingwistyka
  • HS6_005: Psychologia ewolucyjna i porównawcza, genetyka zachowania, psychofizjologia, neuropsychologia

Panel:

HS6 - Człowiek i życie społeczne: psychologia, pedagogika, socjologia

Jednostka realizująca:

Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu, Wydział Psychologii i Kognitywistyki

woj. wielkopolskie

Inne projekty tej jednostki 

Kierownik projektu (z jednostki realizującej):

dr Maciej Behnke 

Liczba wykonawców projektu: 6

Konkurs: OPUS 20 - ogłoszony 2020-09-15

Przyznana kwota: 1 315 165 PLN

Rozpoczęcie projektu: 2021-12-01

Zakończenie projektu: 2025-11-30

Planowany czas trwania projektu: 48 miesięcy (z wniosku)

Status projektu: Projekt w realizacji

Opis Projektu

Pobierz opis projektu w formacie .pdf

Uwaga - opisy projektów zostały sporządzone przez samych autorów wniosków i w niezmienionej formie umieszczone w systemie.

Dane z raportu końcowego/rocznego

  • Publikacje w czasopismach (5)
  1. Esports players are less extraverted and conscientious than athletes
    Autorzy:
    Behnke, M., Stefanczyk, M. M., Żurek, G., Sorokowski, P.,
    Czasopismo:
    Cyberpsychology, Behavior, and Social Networking (rok: 2023, tom: 26, strony: 50-56), Wydawca: Mary Ann Liebert
    Status:
    Opublikowana
    Doi:
    10.1089/cyber.2022.0067 - link do publikacji
  2. Esports players are less extraverted and conscientious than athletes
    Autorzy:
    Behnke, M., Stefanczyk, M. M., Żurek, G., Sorokowski, P.,
    Czasopismo:
    Cyberpsychology, Behavior, and Social Networking (rok: 2023, tom: 26, strony: 50-56), Wydawca: Mary Ann Liebert
    Status:
    Opublikowana
    Doi:
    10.1089/cyber.2022.0067 - link do publikacji
  3. Applying a synergistic mindsets intervention to an esports context
    Autorzy:
    Maciej Behnke, Daniel Lakens, Kate Petrova, Patrycja Chwiłkowska, Szymon Jęśko Białek, Maciej Kłoskowski, Wadim Krzyżaniak, Patryk Maciejewski, Lukasz D. Kaczmarek, Kacper Szymański, Jeremy P. Jamieson and James J. Gross
    Czasopismo:
    Royal Society Open Science (rok: 2024, tom: 11, strony: 240691), Wydawca: The Royal Society
    Status:
    Opublikowana
    Doi:
    10.1098/rsos.240691 - link do publikacji
  4. Ethical Considerations and Checklist for Affective Research with Wearables
    Autorzy:
    Behnke, M., Saganowski, S., Kunc, D., Kazienko P.,
    Czasopismo:
    IEEE Transactions on Affective Computing (rok: 2024, tom: 1, strony: 50-62), Wydawca: IEEE
    Status:
    Opublikowana
    Doi:
    10.1109/TAFFC.2022.3222524 - link do publikacji
  5. Ethical Considerations and Checklist for Affective Research with Wearables
    Autorzy:
    Behnke, M., Saganowski, S., Kunc, D., Kazienko P.,
    Czasopismo:
    IEEE Transactions on Affective Computing (rok: 2024, tom: 1, strony: 50-62), Wydawca: IEEE
    Status:
    Opublikowana
    Doi:
    10.1109/TAFFC.2022.3222524 - link do publikacji