Projekty finansowane przez NCN


Dane kierownika projektu i jednostki realizującej

Szczegółowe informacje o projekcie i konkursie

Słowa kluczowe

Aparatura

Wyczyść formularz

Centra handlowe a miejski system transportowy

2019/33/N/HS4/01733

Słowa kluczowe:

centrum handlowe transport samochodowy dostępność mobilność inteligentny system transportowy

Deskryptory:

  • HS4_014: Geografia społeczno-ekonomiczna
  • HS4_015: Urbanistyka, gospodarka przestrzenna

Panel:

HS4 - Jednostka, instytucje, rynki: ekonomia, finanse, zarządzanie, demografia

Jednostka realizująca:

Uniwersytet Łódzki, Wydział Nauk Geograficznych

woj. łódzkie

Inne projekty tej jednostki 

Kierownik projektu (z jednostki realizującej):

Michał Kowalski 

Liczba wykonawców projektu: 2

Konkurs: PRELUDIUM 17 - ogłoszony 2019-03-15

Przyznana kwota: 92 902 PLN

Rozpoczęcie projektu: 2020-01-29

Zakończenie projektu: 2022-01-28

Planowany czas trwania projektu: 24 miesięcy (z wniosku)

Status projektu: Projekt rozliczony

Opis Projektu

Pobierz opis projektu w formacie .pdf

Uwaga - opisy projektów zostały sporządzone przez samych autorów wniosków i w niezmienionej formie umieszczone w systemie.

Dane z raportu końcowego/rocznego

  • Publikacje w czasopismach (6)
  • Publikacje książkowe (1)
  1. Privileging Electric Vehicles as an Element of Promoting Sustainable Urban Mobility—Effects on the Local Transport System in a Large Metropolis in Poland
    Autorzy:
    Marta Borowska-Stefańska, Michał Kowalski, Paulina Kurzyk, Miroslava Mikušová, Szymon Wiśniewski
    Czasopismo:
    Energies , Wydawca: MDPI
    Status:
    Opublikowana
    Doi:
    10.3390/en14133838 - link do publikacji
  2. Spatiotemporal changeability of the load of the urban road transport system under permanent and short-term legal and administrative retail restrictions
    Autorzy:
    Marta Borowska-Stefańska, Michał Kowalski, Paulina Kurzyk, Alireza Sahebgharani, Szymon Wiśniewski
    Czasopismo:
    Journal of Travel Research (tom: 14(9), strony: ), Wydawca: Multidisciplinary Digital Publishing Institute
    Status:
    Opublikowana
    Doi:
    10.3390/su14095137 - link do publikacji
  3. Spatial Dimension of Transport Exclusion Related to Statutory Trade Restriction—The Use of ITS Tools in Studies of Sustainable Urban Development
    Autorzy:
    Marta Borowska-Stefańska, Michał Kowalski, Szymon Wiśniewski, Paulina Kurzyk
    Czasopismo:
    Remote Sensing (tom: 13(23), strony: ), Wydawca: MDPI
    Status:
    Opublikowana
    Doi:
    10.3390/rs13234804 - link do publikacji
  4. Application of Intelligent Transportation Systems in Analyses of Human Spatial Mobility in Cities
    Autorzy:
    Marta Borowska-Stefańska, Michał Kowalski, Paulina Kurzyk, Miroslava Mikušová, Szymon Wiśniewski
    Czasopismo:
    Prace Komisji Geografii Komunikacji PTG (tom: 24(1), strony: ), Wydawca: Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego
    Status:
    Opublikowana
    Doi:
    10.4467/2543859XPKG.21.001.14944 - link do publikacji
  5. Vulnerability of the accessibility to grocery shopping in the event of flooding
    Autorzy:
    Wiśniewski S., Borowska-Stefańska M., Kowalski M., Sapińska P.
    Czasopismo:
    Transportation Research Part D: Transport and Environment , Wydawca: Elsevier
    Status:
    Opublikowana
    Doi:
    10.1016/j.trd.2020.102510 - link do publikacji
  6. How Transport Shapes the Landscape of Large-format Food Retail Trade? Retail Geography in Poland – An Interactive Measure
    Autorzy:
    Michał Kowalski, Marta Borowska-Stefańska, Paulina Kurzyk, Agnieszka Rochmińska, Szymon Wiśniewski
    Czasopismo:
    Applied Geography , Wydawca: Elsevier
    Status:
    Opublikowana
    Doi:
    10.1016/j.apgeog.2022.102818 - link do publikacji
  1. Autorzy:
    Borowska-Stefańska Marta, Kowalski Michał, Wiśniewski Szymon
    Książka:
    Funkcjonowanie roweru publicznego w dużym mieście: przykład Łodzi , Wydawca: Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
    Status:
    Opublikowana