Projekty finansowane przez NCN


Dane kierownika projektu i jednostki realizującej

Szczegółowe informacje o projekcie i konkursie

Słowa kluczowe

Aparatura

Wyczyść formularz

Wpływ motywów zakupowych, preferencji dotyczących kanałów handlu oraz technologii cross-channel na zachowania cross-channel - analiza porównawcza między Niemcami a Polską.

2018/31/G/HS4/00858

Słowa kluczowe:

dystrybucja cross-channel multi-channel handel detaliczny technologie w handlu detalicznym motywy zakupowe

Deskryptory:

  • HS4_8: Ekonomia behawioralna, konsumpcja i zachowania konsumentów, marketing

Panel:

HS4 - Jednostka, instytucje, rynki: ekonomia, finanse, zarządzanie, demografia

Jednostka realizująca:

Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach, Wydział Zarządzania

woj. śląskie

Inne projekty tej jednostki 

Kierownik projektu (z jednostki realizującej):

dr hab. Marcin Komor 

Liczba wykonawców projektu: 3

Konkurs: BEETHOVEN 3 - ogłoszony 2018-09-14

Przyznana kwota: 297 767 PLN

Rozpoczęcie projektu: 2020-08-28

Zakończenie projektu: 2025-08-27

Planowany czas trwania projektu: 36 miesięcy (z wniosku)

Status projektu: Projekt w realizacji

Opis Projektu

Pobierz opis projektu w formacie .pdf

Uwaga - opisy projektów zostały sporządzone przez samych autorów wniosków i w niezmienionej formie umieszczone w systemie.

Dane z raportu końcowego/rocznego

  • Publikacje w czasopismach (3)
  • Publikacje książkowe (1)
  1. Why do customers choose online or offline channels? A framework of motives and its application in an international context
    Autorzy:
    Stephan Zielke, Marcin Komor
    Czasopismo:
    Journal of Retailing and Consumer Services (rok: 2025, tom: 82, strony: 104054), Wydawca: Elsevier
    Status:
    Opublikowana
    Doi:
    10.1016/j.jretconser.2024.104054 - link do publikacji
  2. Qualitative Content Analysis – A Research Method in Social Science
    Autorzy:
    Marcin Komor, Karolina Grzyb
    Czasopismo:
    Przegląd Badań Edukacyjnych (Educational Studies Review) (rok: 2023, tom: Tom 2 Nr 43, strony: 143-163), Wydawca: Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Mikołaja Kopernika
    Status:
    Opublikowana
    Doi:
    10.12775/PBE.2023.032 - link do publikacji
  3. Coping strategies and intended change of shopping habits after the Corona pandemic – Insights from two countries in Western and Eastern Europe
    Autorzy:
    Stephan Zielke, Marcin Komor, Andrea Schlößer
    Czasopismo:
    Journal of Retailing and Consumer Services (rok: 2023, tom: Volume 72, strony: 103255), Wydawca: Elsevier
    Status:
    Opublikowana
    Doi:
    10.1016/j.jretconser.2023.103255 - link do publikacji
  1. Wielokanałowe technologie zakupowe w handlu detalicznym
    Autorzy:
    Marcin Komor
    Książka:
    Wiedza – Gospodarka – Społeczeństwo, Transformacja strategii zarządzania w dobie zrównoważonego rozwoju, J. Nesterak, A. Wodecka-Hyjek (red. nauk.) (rok: 2024, tom: -, strony: 68-79), Wydawca: Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
    Status:
    Opublikowana