Projekty finansowane przez NCN


Dane kierownika projektu i jednostki realizującej

Szczegółowe informacje o projekcie i konkursie

Słowa kluczowe

Aparatura

Wyczyść formularz

Zastosowanie i skutki humoru w reklamie - próba wyjaśnienia różnic międzykulturowych

2018/31/G/HS4/00174

Słowa kluczowe:

humor reklama kultura

Deskryptory:

  • HS4_8: Ekonomia behawioralna, konsumpcja i zachowania konsumentów, marketing

Panel:

HS4 - Jednostka, instytucje, rynki: ekonomia, finanse, zarządzanie, demografia

Jednostka realizująca:

Uniwersytet Łódzki, Wydział Studiów Międzynarodowych i Politologicznych

woj. łódzkie

Inne projekty tej jednostki 

Kierownik projektu (z jednostki realizującej):

dr hab. Małgorzata Karpińska-Krakowiak 

Liczba wykonawców projektu: 3

Konkurs: BEETHOVEN 3 - ogłoszony 2018-09-14

Przyznana kwota: 380 985 PLN

Rozpoczęcie projektu: 2020-01-15

Zakończenie projektu: 2024-07-14

Planowany czas trwania projektu: 36 miesięcy (z wniosku)

Status projektu: Projekt zakończony

Opis Projektu

Pobierz opis projektu w formacie .pdf

Uwaga - opisy projektów zostały sporządzone przez samych autorów wniosków i w niezmienionej formie umieszczone w systemie.

Dane z raportu końcowego/rocznego

  • Publikacje w czasopismach (2)
  1. Consumers' Mating Orientation and the Persuasive Effects of Humor
    Autorzy:
    Martin Eisend, Malgorzata Karpinska-Krakowiak, Joseph Riley, Artur Modlinski, Wojciech Trzebinski
    Czasopismo:
    Journal of Consumer Research , Wydawca: Oxford University Press
    Status:
    Złożona
  2. The Effects of Dehumanizing and Humorous Language in Social Protests on Behavioral Expressions of Support
    Autorzy:
    Malgorzata Karpinska-Krakowiak, Michal Pierzgalski
    Czasopismo:
    Applied Linguistics , Wydawca: Oxford University Press
    Status:
    Złożona