Projekty finansowane przez NCN


Dane kierownika projektu i jednostki realizującej

Szczegółowe informacje o projekcie i konkursie

Słowa kluczowe

Aparatura

Wyczyść formularz

Uczenie statystyczne w specyficznych zaburzeniach rozwoju językowego (SLI) - w poszukiwaniu neuropoznawczych mechanizmów deficytu podstawowego

2018/31/D/HS6/03533

Słowa kluczowe:

SLI rozwój językowy zaburzenia rozwojowe fMRI połączenia funkcjonalne jądra podstawy płaty czołowe

Deskryptory:

  • NZ4_10: Neuroobrazowanie
  • HS6_3: Psychologia kliniczna, zdrowia, penitencjarna, rehabilitacji, neuropsychologia kliniczna
  • HS6_5: Psychologia ewolucyjna i porównawcza, genetyka zachowania, psychofizjologia, neuropsychologia

Panel:

HS6 - Człowiek i życie społeczne: psychologia, pedagogika, socjologia

Jednostka realizująca:

Instytut Fizjologii i Patologii Słuchu

woj. mazowieckie

Inne projekty tej jednostki 

Kierownik projektu (z jednostki realizującej):

dr Hanna Cygan 

Liczba wykonawców projektu: 3

Konkurs: SONATA 14 - ogłoszony 2018-09-14

Przyznana kwota: 485 735 PLN

Rozpoczęcie projektu: 2019-07-26

Zakończenie projektu: 2025-01-25

Planowany czas trwania projektu: 36 miesięcy (z wniosku)

Status projektu: Projekt w realizacji

Opis Projektu

Pobierz opis projektu w formacie .pdf

Uwaga - opisy projektów zostały sporządzone przez samych autorów wniosków i w niezmienionej formie umieszczone w systemie.

Dane z raportu końcowego/rocznego

  • Publikacje w czasopismach (2)
  1. Visually supported short-term auditory memory in children with Developmental Language Disorder (DLD
    Autorzy:
    Bryłka, Martyna; Cygan Hanna B.
    Czasopismo:
    Journal of Hearing Science (rok: 2023, tom: 13, strony: 43-52), Wydawca: Institute of Sensory Organs
    Status:
    Opublikowana
    Doi:
    10.17430/jhs/163178 - link do publikacji
  2. Selective short-term memory impairment for verbalizable visual objects in children with Developmental Language Disorder.
    Autorzy:
    Bryłka, Martyna, and Hanna B. Cygan.
    Czasopismo:
    Research in Developmental Disabilities (rok: 2024, tom: 144, strony: 104637), Wydawca: Elsevier
    Status:
    Opublikowana
    Doi:
    10.1016/j.ridd.2023.104637 - link do publikacji