Projekty finansowane przez NCN


Dane kierownika projektu i jednostki realizującej

Szczegółowe informacje o projekcie i konkursie

Słowa kluczowe

Aparatura

Wyczyść formularz

Pozaprogramowe charakterystyki partii politycznych i ich wykorzystanie w kampanii wyborczych

2018/31/D/HS5/01171

Słowa kluczowe:

kampanie wyborcze wizerunek polityczny strategie prowadzenia kampanii wyborczej

Deskryptory:

  • HS5_7: Systemy i ruchy polityczne oraz stosunki międzynarodowe

Panel:

HS5 - Normy i władza: prawo, nauki o polityce, polityka regionalna i społeczna

Jednostka realizująca:

Uniwersytet Warszawski, Wydział Socjologii

woj. mazowieckie

Inne projekty tej jednostki 

Kierownik projektu (z jednostki realizującej):

dr Wojciech Rafałowski 

Liczba wykonawców projektu: 1

Konkurs: SONATA 14 - ogłoszony 2018-09-14

Przyznana kwota: 176 497 PLN

Rozpoczęcie projektu: 2019-07-24

Zakończenie projektu: 2023-07-23

Planowany czas trwania projektu: 36 miesięcy (z wniosku)

Status projektu: Projekt w realizacji

Opis Projektu

Pobierz opis projektu w formacie .pdf

Uwaga - opisy projektów zostały sporządzone przez samych autorów wniosków i w niezmienionej formie umieszczone w systemie.

Dane z raportu końcowego

  • Publikacje w czasopismach (5)
  1. Agata Olszanecka-Marmola, Czy telewizyjna reklama polityczna może zmienić wizerunek kandydata? Wydawnictwo Adam Marszałek, Toruń 2020, ss. 386
    Autorzy:
    Wojciech Rafałowski
    Czasopismo:
    Studia Polityczne (rok: 2021, tom: 49(3), strony: 169-172), Wydawca: Instytut Studiów Politycznych Polskiej Akademii Nauk
    Status:
    Opublikowana
    Doi:
    10.35757/STP.2021.49.3.08 - link do publikacji
  2. Recenzja książki Simona Lanza No Substitute for Competence. On the Origins and Consequences of Issue Ownership (ECPR Press / Rowman & Littlefield International, 8 stycznia 2020)
    Autorzy:
    Wojciech Rafałowski
    Czasopismo:
    Studia Socjologiczno-Polityczne. Seria Nowa (rok: 2020, tom: 1(12)/2020, strony: 173-176), Wydawca: Instytut Socjologii Uniwesytetu Warszawskiego
    Status:
    Opublikowana
  3. Proposing Anti-LGBTQIAP Resolutions at the Municipal Level in Poland: Meeting the Social Demand or Making Use of the Available Resources? IF: 0,543
    Autorzy:
    Wojciech Rafałowski
    Czasopismo:
    East European Politics and Societies (tom: b.d., strony: b.d.), Wydawca: SAGE Publications we współpracy z American Council of Learned Societies oraz American Association for the Advancement of Slavic Studies
    Status:
    Przyjęta do publikacji
  4. Reaching the Uninterested by Referring to Valence Traits During Electoral Campaigns
    Autorzy:
    Wojciech Rafałowski
    Czasopismo:
    Athenaeum. Polskie Studia Politologiczne (rok: 2022, tom: 75, strony: ), Wydawca: Wydział Nauk o Polityce i Bezpieczeństwie Uniwersytet Mikołaja Kopernika
    Status:
    Przyjęta do publikacji
  5. Campaigning on the Ability to Govern: A Study of Strategic References to Competence Made by Political Parties in Europe IF: 2,31
    Autorzy:
    Wojciech Rafałowski
    Czasopismo:
    Government and Opposition (tom: b.d., strony: 44949), Wydawca: Cambridge University Press
    Status:
    Przyjęta do publikacji
    Doi:
    10.1017/gov.2021.38 - link do publikacji